Waarin doe jij je bagage als je naar Indonesië gaat?

Als je naar Indonesië gaat, neem je natuurlijk bagage mee. Waarin doe jij je kleren, schoenen, toiletspullen, etc.? Doe jij deze in een koffer of in een rugzak?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Mijn man heeft 4 kartonnen dozen gemaakt die goed verstevigd zijn en die juist in een flightbag passen, zo hebben we het gewicht van de valies of rugzak extra om van alles mee te nemen.
Deze dozen gaan al een drietal keren mee naar Bali, wij gaan naar Bali voor 6 maanden.
Gr Rita

Ik prop mijn duikspullen, wat kleren en een paar toiletspullen in mijn backpack. Daarnaast heb ik daypack/cameratas met mijn cameraspullen en mijn laptop.

In een lichte, van versterkte canvas, trolley-koffer. De afmeting is afhankelijk van de tijd van het verblijf en is min. een cabine-trolley en max. 55x35x25 cm (voor max. 15 dagen) en maximaal 65x50x35 (voor een maand of meer).

Zelfde als Jenny hierboven.

zo min mogelijk (en toch weer iedere keer teveel) in mijn rugzak

Gewoon de kleding schoen en in de koffer en zo nodig in de handbagage(koffertje- heenweg- en rugzak- terugweg.)
Terugweg is bagage vaak toegenomen ! dus dan wordt de rugzak uit de koffer gehaald.