Waar zou jij als au-pair willen werken?

Hallo allemaal,

Waar zouden jullie au-pair willen worden?

Groetjes,
Anouk

Hey Anouk!

Ik zou heel graag in Tsjechie als Au pair werken, maar ik heb nog nooit een advertentie gezien voor een gezin daar die er een nodig heeft:(
Dan maar Canada!

Groetjes Skye

Je moet je droom om in tsjechie te werken niet meteen opgeven, er is vast wel een organisatie die aupair heeft in tjechie. Als je hulp nodig heb moet je me maar mailen

NZ de rest ben ik al eens geweest

Ik ben best wat gezinnen uit tsjechie tegengekomen tijdens het zoeken van een au pair gezin!! dus zoek door zou ik zeggen!! Ik heb zoveel site´s benaderd dat ik helaas niet meer weet waar ik gezinnen uit tsjechie zag :frowning:

Ik zou graag in turkije willen werekn als aupair en dan het liefst alanya maar konya is ook ok. heeft iemand tips voor bepaalde sites

Frankrijk, echt het enige land waar ik zou willen werken en niet alleen als Au Pair.
De taal, het land, de cultuur, het landschap, reilen&zeilen, mentaliteit en instellingen van de mensen. Helemaal ik.

Liefs,
Blue

op de maan, maar dat zal wel nog even duren :smiley:

Japan…de cultuur, het toegewijde, de bewogenheid, technologie, de taal… zo maar een paar aspecten. Totaal anders.

Spanje… natuurlijk!

Ik wil dolgraag naar Ierland!

:wave: Hallo Anouk

Ik zou graag werken als au pair in **Portugal :portugal: **!
Het is echt een prachtig land (vind ik ;-))
Ik ben er een paar keer op reis geweest bij kenissen die naar daar geëmigreerd zijn. En dat is me daar heel goed bevallen.Op alle gebied ( cultuur, natuur, de taal , kortom bijna alles). Ik zou er niet alléén willen werken als au pair, maar ik zou later daar ook willen gaan wonen. Maar ik heb nog geen enkele advertentie of wat dan ook tegen gekomen om daar als au pair van start te gaan! Dus ja… hopen maar.

Groetjes Benjike

Zwitserland

ik wil het liefst in japan…maar veel mensen zelfs mijn familie kijken vreemd op…ik ben zelfs turks

Hmmm, nou ik zou heel graag een tijd willen werken in Turkije het liefst in de omgeving van Bodrum. Het lijkt me zo geweldig om eens meer te mogen proeven van de geweldige cultuur & natuur daar. Het blijft me steeds trekken, al is het telkens alleen maar voor vakantie… Maar als au-pair daar een tijd te verblijven lijkt me een geweldige ervaring!!!

Ik zou graag als Au-Pair naar Frankrijk willen, speciaal Parijs. Iemand ervaringen hiermee en wat allemaal te regelen?

Ik zou graag naar costa rica willen, een vrij goed ontwikkeld zuid amerikaans land. Ik zou dol graag de spaansetaal willen leren in een warme omgeving op een niet al te dure mannier. Dus als iemand een organisatie weet waarmee je naar Costa Rica kan, laat het me maar weten!