afgestudeerd HBO Communicatie student als Au-pair aangeboden voor langere tijd

Beste Ouders/ Verzorgers,

Ik ben 21 jaar en in juni afgestudeerd Communicatie student. Ik ben opzoek naar een baan als Au- pair voor komend jaar.
Ik heb 6 jaar ervaring met kinderen ( naar bed, in bad, knutselen, voorlezen, huiswerk etc). Verder kan ik goed koken en heb ik als kamermeisje gewerkt in een hotel, schoonmaken lukt ook dus. Ik neem even de tijd voor dat ik begin met mijn Master psychologie, daarom kan ik voor langere tijd naar het buitenland. Gelukkig ben ik al gewent aan het van huis zijn voor langere periode. Ik heb vorig jaar 6 maand op het Afrikaanse eiland Mauritius stage gelopen en dit beviel zeer goed.
Als u meer wilt weten over mijn werkervaring of persoonlijke leven kunt u contact met mij opnemen.

Groetjes Niesje

Hoi,

Voor het gezin in Antalya, Turkije waar ik zelf een super jaar heb gehad ben ik opzoek naar een nieuwe au pair vanaf deze zomer. Alleenstaande moeder met 3 kids. Nu 7, 5 en bijna 4. Oudste twee gaan naar school. De moeder spreekt nederlands en de kids hebben dit van mij geleerd.
Een groot deel van het jaar geweldig weer, wat natuurlijk ook erg leuk is!

Als je interesse hebt stuur mij dan ff een berichtje voor meer info, foto’s en contact met de moeder.

Via Wereldwijzer app

1 like

Hoi,

Bedankt voor je reactie:) Maar ik ben vergeten te zeggen dat ik eigenlijk na de zomer beschikbaar ben. En als je besluit voor zo lang naar Turkije te vertrekken , maakt het uit dan ik geen Turks spreek? Hoe was dat bij jou dan?

Groetjes !

Hoi,

Ze zoeken iemand die rond augustus kan beginnen. Vanaf wanneer zou jij beschikbaar zijn?
Ik sprak totaal geen Turks toen ik er in augustus 2012 heen ging. Na een jaar weet ik redelijk wat, kan ik het aardig verstaan maar nog niet spreken. De kinderen kunnen nu alle twee de talen en hebben mij altijd geholpen. Al snel begonnen ze met vertalen als iemand iets vroeg of als er iemand aan de deur staat.

Via Wereldwijzer app

Hoi,

Ik echt December… Sorry. Veel succes met zoeken en bedankt voor je info!

Bedankt voor je reactie.
Veel succes met het zoeken van een leuk gezin!

Via Wereldwijzer app

1 like

Hai Niess,
Zocht je nog een adres!?
Wij hebben vanaf december een aupair nodig in Oostenrijk (Mittersill)
Wij hebben 4 zoontjes. Thomas & Pepijn 7 jaar, Axel 3 jaar en Maurits bijna 1 jaar. Weekenden en avonden ben je sowieso vrij.
Laat maar even weten.
Groetjes Marije

Beste Niesje,
Wij hebben twee jongens van 4 en 1,5 jaar oud en zijn op zoek per maart 2015 naar een lieve gezellige au pair.
Eigenaren van ons hotel met restaurant zijn wij erg druk. Wij zijn een twee-talig gezin en wonen in de Franse Dordogne. (vlucht Rotterdam-Bergerac is 1,5 uur).
Graag hoor ik per mail van je of je geïnteresseerd bent.
annelies_rhee@hotmail.com
Groetjes en tot mails.
Annelies Rhee

Hallo Niesje,

ik vraag me af of je nog steeds op zoek bent? Wij zijn voor de periode 23 juni-17 augustus op zoek naar een au-pair voor onze 2 kinderen van 6 en 8 jaar. We wonen in een van de mooiste gebieden van Zweden, kinderen zijn tweetalig. We hebben daar een camping en restaurant en dus in de zomermaanden een leuke/lieve hulp nodig voor de kinderen. Heb je intresse neem dan Contact op via info@ristafallet.se.
Hopelijk tot horens
groetjes Mathilde

Hoi Mathilde
Sorry , ik ben al voorzien inmiddels. Wel veel succes nog met het vinden van een ander.
Ik probeer nu dus mijn bericht er af te krijgen… heeft iemand enige idee hoe dat moet?
groetjes