Wij hebben even een vraag over het uit eten gaan in de omgeving van het hotel kombo Beach.
Nu zijn wij al 2 keer in dit hotel geweest maar toen op basis van half pension, maar nu willen we alleen ontbijten en willen we
daar gaan uit eten.
Zijn er misschien mensen die daar in de directe omgeving bij een van de restaurantjes hebben gegeten en die ons kunnen zeggen
naar welke restaurantjes wij het beste kunnen gaan.
We vinden vis wel lekker met rijst, maar een lekker stukje vlees gaat er ook wel in.
En wat kost het ongeveer om met zijn 2en te gaan eten incl. het drinken, we drinken allen maar water en koffie.
Wij moeten namelijk 420 euro betalen voor 15 dagen half pension, zonder het drinken want dat komt er nog over heen.
Wie kan ons een beetje op weg helpen.
Hoe hebben jullie i.g.n. daar geleefd?
Alleen maar in de zon gelegen?:vak02: :zon02:
Niet van het terrein afgeweest?
In de verschillende barretjes gehangen? :crybaby:
dan zou ik naar Turkije gaan, ook zon en goedkoper.
Dan hebben jullie veel gemist!!!
Maar ok.
Bij het craftmarktje als je bij Kombo linksaf gaat nog vóór BB, heb je 2 prima restaurantjes.
Als je rechtsaf gaat de straat uit voorbij Bandalapark, heb je aan de rechterkant óók restaurantjes waar het goed eten is.
Als je daar iets verder op de grote weg rechtsaf slaat en 20 minuten loopt heb je onderweg al verschillende restaurantjes en kom je uit bij het Senegambia gebied, waar er in overvloed de mogelijkheid is om heerlijk te eten.
Half pension in Gambia of zelfs All-Inclusive moet je nooit doen. Echt zonde want het uit eten gaan is toch echt één van de hoogtepunten van de dag. Bij Kombo Beach om de hoek weet ik het zelf zo niet, maar Jack heeft al eea aangegeven voor jullie.
Uit eten op de Senegambia strip is in ieder geval altijd een aanrader. Levendig en keuze genoeg uit de vele restaurantjes. Heb je geen zin om te lopen, dan pak je voor vrijwel niets een taxi. Uit eten doe je voor amper 20 euro, inclusief drankjes…
Fijne vakantie en eet smakelijk!
we verblijven veel op het strand :vak02: voor de rust, verder hebben we al veel gezien van het land en niet te vergeten heel veel gevist.
En in kroegjes komen we gelukkig niet, geen alcohol mens, maar we hebben altijd gekozen voor all Inclusive, voor het gemak en een beetje bang voor verkeerd eten, (ziek worden) maar we willen nu proberen wel te gaan uit eten.
Uit eten kan je best doen en dus ook voor heel weinig! Een steak oid bestellen aub wel ‘well done’ bestellen oftewel doorbakken.
Daarmee geen risico’s nemen…
Het naastgelegen hotel Sunset Beach is ook een goede mogelijkheid om te gaan eten. Bovendien hebben ze bijne elke avond een afwisselend entertainmentprogramm. Ze hebben een goede keuken en de prijzen zijn redelijk.
Nee dat ben ik absoluut niet, mijn naam jan bel en ik woon in Zwolle.
Maar vanwaar deze vraag, en waarom zou ik dat doen.?
Ik heb wel op andere forums deze vraag gesteld maar gewoon onder mijn naam b.v. op prikbord Gambia.