ik wil graag vooraf tours boeken voor sabah.
Waar hebben jullie dat gedaan? Ik heb al verschillende sites bekeken maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Is iemand bekend met OLafs Borneo?
Wij hebben ervaring met Olaf. Wij hebben er ook destijds geboekt; beviel prima. Hoewel hij nu een goede bekende van ons is kan ik hem ondanks dat nog steeds van harte aanbevelen :).
Je kunt het echter ook prima zelf ter plekke regelen. Als je het echter prettig vind om vooraf wat vast te leggen is Olaf zeker het overwegen waard.
Verder kun je het beste wel vooraf nagaan waar je precies naartoe wilt binnen Borneo. In sommige gevallen kun je niet anders dan het geheel vooraf vastleggen. Soms is er bv sprake van een daglimiet of het verstrekken van permits; dan moet je er vaak snel bij zijn en is vooraf reserveren wel zo handig.
welke trips heb jij gemaakt met olafs borneo? heb je zelf de tickets geboekt of heb je dit laten doen? ik wil een week in sabah blijven en denk dat het veel tidj kost als ik alles daar ga regelen, vandaar dat ika an het kijken ben of het handiger is dit vooraf te boeken.
wat moet ik echt gezien hebben in sabah en heb je hotel tips?
Hoi,
Ik heb geen hoteltips, behalve dat tripadvisor wel een redelijk beeld geeft van de goede hotels op Borneo (je moet er alleen een beetje door de subjectieve stellingen heen lezen).
Wij hebben het volgende via Olaf geregeld:
- Klim mount Kinabalu (moet vooraf vanwege permits + accommodatie)
- Rivercruises Kinabatangan
- 4x4 vervoer tussen Sandakan en Kinabatangan en terug
- Tickets tussen Kota Kinabalu en Sandakan
We sliepen in Kota Kinabalu bij Olaf zelf die - als hij er zin in heeft
- een kleine B&B runt.
ik wil in de omgeving van kota kinabalu een paar tours maken. daarna wil ik naar sandakan waar ik graag naar sepilok en sukau wil gaan.
wordt je opgehaald in het hotel waar je zit of moet je dan via olafborneo een hotel boeken?
Wat jij wilt. Wij werden bij de airport opgepikt. De chauf met zijn 4x4 was tevens onze guide in/rond Sukau (Kinabantangan). Hij bleef die dagen dus bij ons en sliep ook in de lodge.
bekijk eens bernard-borneo kunt u vinden in google en indien de chauffeur gids in de resort ook verblijft hou er rekening ernee dat deze ook in uw prijs is inbegrepen de gids overnacht niet gratis.
ook het transport van KK naar Sandakan of bilit kan per wagen gebeuren indien gewenst.