voor 2 weken naar Sabah HELP...

Hallo iedereen,

Al een paar weken ben ik het internet aan het afschuimen naar alle mogelijke informatie over Borneo. Ook hier op deze site ben ik al uren aan het rondspitten naar informatie. Graag zouden ik en mijn vriend in juli voor 2 weken naar Borneo (Sabah) reizen vanuit kuala lumpur (met de backpack). Dit word onze eerste keer samen dat we zelfstandig zo ver op vakantie gaan.

Toch blijf ik me ten eerste al afvragen of het de moeite is om voor 2 weken naar Sabah te gaan, of dit niet te kort is?
En zelfs na uren opzoekwerk lukt het me maar niet om een planning te maken. Wat moet je ZEKER gedaan hebben in Sabah en wat is haalbaar?

Wat we zeker willen doen is : Kinabatagan river , Sepilok, Tabin of Danum Valley (of een ander alternatief???) , een dag of 2 relaxen op eilandje/ strand…
Als de tijd er is zouden we graag eindigen met nog 2 dagen in Kuala lumpur zelf te verblijven voor we onze vlucht terug naar huis nemen…

kan iemand ons alsjeblief een beetje helpen? Alvast heel erg bedankt! :slight_smile:

Groetjes lesley

Kinabatangan zeker aanrader. Natural kinabatangan lodge in bilit is een aanrader qua prijs/kwaliteit. Sepilok is idd ook leuk om te doen. Danum Valley is vrij duur, daar ze nog wetenschappelijk onderzoek doen. Raften op de Padis River, regio Beaufort.

Groetjes David

Via Wereldwijzer app