Wij willen in juni een rondreis maken in de USA. Nu vligen we waarschijnlijk op New York, waarna we naar Miami willen vliegen.
Ik heb gehoord dat je goedkoop een binnenlandse vlucht kunt boeken, in ons geval dus van NY naar Miami.
Maar heeft iemand een idee waar we de tickets voor de binnenlandse vlucht kunnen boeken?
http://www.spiritair.com/
spirit vliegt van NY naar Fort Lauderdale (is net boven Miami)
is vrij goedkoop,
of kijk op www.travelocity.com voor andere opties
veel plezier, have Fun,
Yoli
Weet niet wat jullie plan is. Maar misschien is het handiger om een vlucht naar Miami te boeken en dan een tussenstop in New York. Zoiets hebben wij vorig jaar ook gedaan. Je kunt dan eventueel ook in New York stoppen en dan in Washington weer opstappen. Wij deden dit met Delta Airlines. Veel Plezier!
Misschien beetje off topic maar wat veel Amerikanen doen als ze een binnenlandse vlucht hebben (en niet tijdgebonden zijn) is…
Binnenlandse vluchten zijn vaak overboekt. Bij het boarden wordt dan omgeroepen wie er op een andere dag wil vliegen. Diegene krijgt dan een nieuw ticket, zakgeld en hotelkosten vd luchtvaartmaatschappij aangeboden. Mij viel op dat de meeste Amerikanen er als de kippen bij waren als zoiets werd omgeroepen…gratis nog ff langer blijven haha. En ik hoorde zelfs een vrouw een keer zeggen dat ze hoopte dat het werd omgeroepen want dan kon ze nog ff langer blijven!
Zoiets hebben wij vorig jaar ook gedaan. Je kunt dan eventueel ook in New York stoppen en dan in Washington weer opstappen…