Ik ga in december/januari 4 weken in india reizen. Ik vlieg naar Dehli en ga daar eerst rondreizen. Ik denk eraan om daarna een binnenlandse vlucht te nemen. Bijvoorbeeld naar Goa. Weet iemand een goedkope goede maatschappij voor binnenlandse vluchten. Kan je dat daar boeken of moet ik dat nu hier doen?
Check eens www.spicejet.com, die biedt vrij goedkope binnenlandse vluchten aan. Zelf heb ik al met spicejet gevlogen van Mumbai naar Goa, heel snel en ook goedkoop. Tickets kan je gewoon via hun website boeken.
Ik vlieg volgende week maandag met Spice Jet van Delhi naar Cochin.
Deze tickets heb ik geboekt op www.vliegtarieven.nl deze site gebruik ik overigens wel vaker voor het boeken van tickets. Of ze echt de allergoedkoopste zijn weet ik niet, maar het geeft in ieder geval een goed overzicht van de mogelijkheden. Verder is het natuurlijk wel fijn om dit soort dingen in nederland te kunnen regelen
Ha Marloes,
Ik ben vorig jaar in India geweest en heb voornamelijk met air deccan gevlogen (vluchten van 30 a 40 eurie incl.), die ik daar ter plekke op internet heb geboekt met creditcard (kijk wel of er een printer bij staat om uit te printen). www.airdeccan.net
Veel succes!
Ik heb daar gehoord dat de maatschappij Kingfisher het beste is. Je kunt daar makkelijk boeken. Zelf ben ik van Goa naar Delhi gevlogen met Go Air voor maar 90 Euro. Het schijnt dat ze het daar per veiling doen… dus ze kijken hoe duur een vlucht op dat moment is… en later kan het ticket weer duurder zijn. Wss doen ze het op basis van stoelen… hoe meer stoelen geboekt, hoe duurder de stoelen worden.
De prijzen zijn inderdaad erg laag en daar komt eigenlijk niet veel meer bovenop, dus als je snel wilt reizen, dan zijn binnenlandse vluchten zeker een goede optie.
Kijk trouwens ook eens naar Jet airways. (www.jetairways.com)
Als je wilt bekijken welke vluchten er allemaal zijn klik eens op deze link http://www.mapsofindia.com/flight-schedule/index.html . Is trouwens een site met enorm veel informatie over allerhande zaken, vooral handig voor diegene die voor het eerst hier naar toe gaat.