Mijn vriendin en ik willen in september voor langere tijd gaan reizen door Zuid-Amerika. Graag zouden wij dan een vlucht met tussenstop New York willen boeken. Dit omdat wij nog heel graag een keer New York willen bezichtigen en denken dat dit een goede oplossing kan zijn voor een aantal dagen. Kan iemand mij hier iets meer informatie over geven?
Is het bijvoorbeeld veel duurder om een vlucht met tussenstop van enkele dagen te boeken? Welke websites kan ik hiervoor bezoeken?
Stopovers (= stop langer dan 24 uur) hoeven een ticket niet per se duurder te maken. Bij sommige luchtvaartmaatschappijen/tarieven is het toegestaan om een gratis stopover te maken op de route. Soms moet er voor een stopover een kleine toeslag betaald worden.
Misschien dat je iets kan vinden op de website van Continental Airlines of Delta Airlines.
Als je naar vliegwinkel gaat, kunnen ze dat heel goed uitzoeken. Ik heb hetzelfde gedaan via washington, en ben daar een week gebleven. Ik heb vandaar de bus gepakt naar NY. Kost nix extra.