Waar te gaan in 3 weken Thailand na Bangkok en Chiang Mai?

Hallo,

Kan iemand mij tips geven/ aanraders waar te gaan in thailand met 3 weken de tijd? Ik ben na Bangkok en Chiang Mai (ook 3 dagen de jungle, bergen in) nu aan het plannen van de volgende bestemming. Ik twijfel of ik een week de tijd zal nemen om naar Pai en Sukhothai te gaan en daarna te vliegen naar krabi om vanuit daar naar de eilandjes te gaan (ko phi phi en ko lipe) of over de grens te gaan en Laos of Combodja te bezoeken?
Zo veel te zien en te genieten, moeilijk te kiezen.

Sanne

3 weken zijn zo om ik zal niet een te volle agenda maken 2 weken noord Thailand en dan een weekje strand dat lijkt me ideaal die buurlanden zal ik weer in een andere vakantie doen of je moet al vaker in thailand geweest zijn dan kan je natuurlijk ook een van de buurlanden bezoeken maar trek er gewoon voldoende tijd voor uit dan kan je echt genieten van die landen.
ik hoop zelf weer in die regio te zijn begin 2008

Ik zou me ook tot Thailand beperken wanneer je maar drie weken hebt. Sukothai is een optie (daar wil ik ook nog steeds een keer heen), maar ook Ayuthaya of Kanchanaburi. Of een van de National Parks…

Groet,

Jenny

Als je drie weken hebt, zou ik het ook alleen bij Thailand houden.
Ayuthaya, tempels bekijken lekker op de fiets
Khao Yai National Parc, niet super toeristisch, een paar leuke dieren te spotten, maar vooral lekker wandelen in de natuur.
Erawan National Parc, schitterende watervallen en ook weer wandelen in de mooie natuur.
Uiteraard mag je de Thaise stranden niet overslaan!
Aan de westkust ben ik niet geweest, maar het schijnt er erg mooi te zijn!

Have fun!