Waar overnachten tussen Campeche en Teotihuacan

In de laatse week van onze 4-weekse rondreis rijden we van Campeche naar Teotihuacan. Dit is 1150km/13 uur rijden, teveel dus. Kan iemand ons een ideetje geven waar we zouden moeten overnachten. Liefst ongeveer halfweg maar toch ook waar er iets te zien valt. Mijn eerste idee was Vera Cruz, maar daar is er volgens sommigen niet veel te zien en is ook het strand eerder aan de vuile kant.
We kijken al uit naar jullie antwoorden. Note: we reizen met 2 kinderen(11 en 12 jaar oud)

• Updated - - -

Ik vergat nog te vermelden dat we Puebla al bezoeken in onze eerste week.

Ik kan je Oaxaca aanraden, maar da’s wel een stukje om. Villahermosa is ook wel de moeite waard, al is het maar om de Olmekenhoofden in het La Venta park.

Misschien kijken waar je die dag brengt en stoppen in een niet geplande plaats? Ik ben zo ooit in Hidalgo del Parral uitgekomen, wat een leuke verrassing was.

We hebben 1 overnachting nodig op weg naar Teotihuacan. Oaxaca hebben we net als Puebla al gedaan de eerste week. Is het mogelijk om van Campeche te rijden naar Boca del Rio in 1 dag? Op google maps is het 857km of 9 uur 30 rijden.