Waar overnachten op Kuta de eerste nachten?

Weet iemand nog een leuke en goeie accommodatie in Kuta. Voor het eerst gaan mijn vriend en ik naar Azie. En we willen na zo’n lange reis wel even goed bijkomen voordat we gaan verder trekken. Weet iemands nog een leuk adres? Niet aan de overdrukke Poppi Lane 1 en 2…

Bedankt!

Wij hebben ongeveer een week in Sushi bungalows of Suzie (ben de spelwijze even kwijt) gezeten. Je moet maar even googlen. Prima bungalows met lekker zwembad en even uit de drukte. Kan ik je echt aanraden!

Dicht bij Poppies I (net ernaast) zit AP inn, http://apinn-bali.com/. Gezellig, schoon, mooie kamers en een lekker ontbijtje :wink:

Hotel Bali Rani in zuid Kuta (Tuban), goede prijs/kwaliteit. Dichtbij vliegveld, binnen lekker rustig, buiten gelijk t.o. winkelcentrum. Kuta square op loopafstand. Voor de eerste paar dagen de perfecte plek. Vanuit NL via div reisbureau’s te boeken, heb geen ervaring met boeking via internet.

Vorig maand hebben we een aantal nachten doorgebracht in het Bali Sorgawi Hotel te Kuta
Personeel erg vriendelijk en een gunstige prijs. Daarbij het genot van een zeer schone zwembad. In het hotel mogelijkheid te internetten.