Accomodatie Kuta (Bali)

Hallo avonturiers,

Vrijdag as vertrek ik naar Bali. Heeft iemand een budget accomodatie (liefst met zwembad) tip voor in Guta waar je even relaxt bij kan komen van je jetleg?

Ben benieuwd!!

Gr Eline

Ik zit vanaf vrijdag in het Un’s Hotel. Net iets buiten de drukte, maar wel dicht bij alle actie en er wordt een lekker zwembad beloofd…

Wow, ziet er top uit, heb je hun site al gecheckt?! http://www.unshotel.com/ Zwembad is bij deze gegarandeerd :slight_smile:

Vond het er ook prima uit zien, dus vandaar dat ik er de eerste nachten op Bali verblijf.

Heb jij ook transfer vanaf luchthaven kunnen regelen via hen? ga ze nu ook even mailen voor een reservering, thanx for the tip!

AP inn is ook goed.

Wat de transfer betreft: vanaf het vliegveld rijden coupon taxi’s naar Kuta. Geen gedoe met wachten en prijzen, echt zo geregeld. En soms zelfs goedkoper dan de taxi van je accomodatie!

Jenny wat een gave foto’s! En wat grappig, we hebben dezelfde leeftijd en wonen op 15 km afstand, toevallig! Jouw hotel is helaas al vol, ik ga die andere optie van jou nog even checken, laten we iig een drankje doen ik Kuta :slight_smile:

gr Eline

bedoel je guta of Kuta
Ik zat in Kuta Aneka beach hotel met zwembad.
Was er tevreden over mooi aan strand wel paadje en de weg over .
Wil er direct wel weer heen heeerlijk.

jck