Heeft iemand ervaring met Hotel Sorga of Suji Bungalows in Kuta ?
hartelijk dank
Heeft iemand ervaring met Hotel Sorga of Suji Bungalows in Kuta ?
hartelijk dank
Ik heb zelf geen ervaring met hotels in kuta, maar heb even voor je rondgekeken:
Suji Bungalows heeft 4 beoorderlingen op tripadvisor (let op het is en blijft een mening van een persoon)
En deze beoordelingen zijn niet super positief: Titel van een beoordeling " Rude horrible staad. Dirty rooms. Do not bother AWFUL"
Nog wat meningen over Suji Bungalows op een kuta forum : http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g297697-i9792-k1907543-Suji_Bungalow-Kuta_Bali.html
Mijn mening over Suji Bungalows op basis wat ik even snel op internet vind –> NIET DOEN !! Er zijn veel betere dingen te vinden in Bali en ook in KUTA.
Zoals ik in de vorige post al heb gezegd. Heb helemaal geen ervaring met hotels in Kuta en probeer hier zo min mogelijk te komen. De enige reden waarvoor ik hier kom zijn de surflessen die ik hier volg.
Hotel Sorga in Kuta heeft net als Suji Bungalows weinig beoordelingen op tripadvisor, maar de beoordelingen zijn wel positiever dan dan die van Suji Bungalows.
Nog een aantal beoordelingen: Zoover.nl - Meer dan 3,8 miljoen reviews - Vind & boek je ideale vakantie
Mijn conlusie op basis van internet: als ik moest kiezen dan zal ik voor Hotel Sorga gaan.
Maar waarom deze 2 hotels? Ik denk dat er veel beters te vinden is in Kuta. Ik weet niet wat je budget is, maar het kan sowieso beter.
Vraagje: Waarom Kuta? en in welke periode ben je van plan om te gaan?
Ik zou ook zeker niet voor Kuta kiezen, tenzij het je eerste nacht is en bijvoorbeeld de volgende dag doorgaat naar, in mijn geval, Ubud?
Heb op de terugreis wel een week in Legian gezeten, veel leuker, tussen Salou (Kuta) en het toch net iets sjiekere Seminyak (goede restaurants!)in. Gezellig buurtje. Double Six Beach, met 66 Str. is goed!Mocht je een simpele, luxe, kamer kamer willen in een sfeerloos gebouw dan raad ik je Tune Hotel aan.
Toplocatie, maar niet erg gezellig ofzo dus. Ach, je bent als het goed is toch niet te vaak op je kamer? Een prima hotel in Kuta is Masa Inn, ruime kamers, goed zwembad en goede locatie. Denk aan ong. 25-30 dollar per kamer.
http://www.masa-inn.com/
Veel plezier!
nog eens; het is echt totaal volstrekt NIET nodig je bang te maken om nu een HTL te reserveren. er staan er 10.000 of meer en ter plekke zie je echt wat het is- en er vlak naast nog meer.
BKKFLYER, we gaan eind Juli en hebben 3 kamers nodig, denk je dat het dan nog lukt om ter plekke kamers te vinden?
Iggie en Kator,
Masa Inn heb ik geprobeerd te boeken maar zit vol. We willen 6 à 7 dagen naar Kuta om te surfen.
Ik zit ook in deze periode op Bali, misschien surf ik je nog wel voorbij.
Als ik jou was zal ik zeker wel een hotel van te voren reserveren. Want wat ik hoor en zie zelf dat de laatste jaren het hoogseizoen is dat het steeds drukker en voller wordt.
En ja er zullen zeker voldoende kamers vrij zijn in Kuta, want kuta is een groot hotel. Maar om nou een dag op te offeren om een goed hotel te vinden , die betaalbaar is en drie kamers vrij heeft, lijkt mij iets teveel van het goede.
Wil je direct bij hotel boeken? of via een website? of via een reisorganisatie?
Zelf boekte ik eigenlijk altijd via een reisorganisatie, omdat ik dan een beter gevoel heb (dan betaal je natuurlijk wel wat meer).
Kijk anders eens op de website nrv (www.nrv.nl) deze hebben een aantal hotel in kuta die niet super duur zijn.
Hi Iggie, bedankt voor de tip.
Heb jij een hotel in Kuta of in Legian?
Heb je AP inn al geprobeerd? Die zitten tegenover Masa inn. Iets goedkoper, iets minder luxe, maar op zich een prima hotel (met zwembad).
Ik heb zelf een hotel in Nusa Dua. En wordt voor mijn surflessen opgehaald bij het hotel. Is prima te doen. Wordt een uur van te voren opgehaald en ben altijd ruim op tijd.
Ik kies zelf altijd voor hetzelfde hotel in Nusa Dua (melia bali), omdat ik van rust en luxe hou. En bereid om hier wat meer voor te betalen.