Heeft iemand ervaring met Hotel Sorga of Suji Bungalows in Kuta ?
hartelijk dank
Heeft iemand ervaring met Hotel Sorga of Suji Bungalows in Kuta ?
hartelijk dank
Ik heb zelf geen ervaring met hotels in kuta, maar heb even voor je rondgekeken:
Suji Bungalows heeft 4 beoorderlingen op tripadvisor (let op het is en blijft een mening van een persoon)
En deze beoordelingen zijn niet super positief: Titel van een beoordeling " Rude horrible staad. Dirty rooms. Do not bother AWFUL"
Nog wat meningen over Suji Bungalows op een kuta forum : http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g297697-i9792-k1907543-Suji_Bungalow-Kuta_Bali.html
Mijn mening over Suji Bungalows op basis wat ik even snel op internet vind –> NIET DOEN !! Er zijn veel betere dingen te vinden in Bali en ook in KUTA.
Zoals ik in de vorige post al heb gezegd. Heb helemaal geen ervaring met hotels in Kuta en probeer hier zo min mogelijk te komen. De enige reden waarvoor ik hier kom zijn de surflessen die ik hier volg.
Hotel Sorga in Kuta heeft net als Suji Bungalows weinig beoordelingen op tripadvisor, maar de beoordelingen zijn wel positiever dan dan die van Suji Bungalows.
Nog een aantal beoordelingen: Zoover.nl - Meer dan 3,8 miljoen reviews - Vind & boek je ideale vakantie
Mijn conlusie op basis van internet: als ik moest kiezen dan zal ik voor Hotel Sorga gaan.
Maar waarom deze 2 hotels? Ik denk dat er veel beters te vinden is in Kuta. Ik weet niet wat je budget is, maar het kan sowieso beter.
Vraagje: Waarom Kuta? en in welke periode ben je van plan om te gaan?
Ik zou ook zeker niet voor Kuta kiezen, tenzij het je eerste nacht is en bijvoorbeeld de volgende dag doorgaat naar, in mijn geval, Ubud?
Heb op de terugreis wel een week in Legian gezeten, veel leuker, tussen Salou (Kuta) en het toch net iets sjiekere Seminyak (goede restaurants!)in. Gezellig buurtje. Double Six Beach, met 66 Str. is goed!Mocht je een simpele, luxe, kamer kamer willen in een sfeerloos gebouw dan raad ik je Tune Hotel aan.