Haai!
Momenteel zijn wij vrijwilligerswerk aan het doen in Thailand en nu vroegen wij ons af: wat is straks de plek in Thailand om oud en nieuw te vieren? We zoeken een heel gezellige plek / eiland met een goed feestje ![]()
Mochten jullie iets weten, horen wij t graag!
Mariska en Lenneke
hallo lenneke,
ik zie dat je werk hebt gedaan in semarang, waar heb je ergens gezeten en wat heb je gedaan? ik heb daar namelijk ook 5 maanden stage gelopen.
oud en nieuw in thailand heb ik vorig jaar meegemaakt, op het eiland Koh Phi Phi. wel wat toeristisch maar wel een super relaxe en mooie eilanden groep. kun je onder andere naar de eilanden The Beach en van de james bond films.
gr
Hoi Mark,
ik zat midden in Semarang, bij Simpanglima. Werkte daar op YPAC, school voor gehandicapte kinderen (gaf Engelse les). Heb jij ook zo’n geweldige tijd daar gehad?
Dankje voor je reactie over oud en nieuw!
Jij dit jaar gewoon oud en nieuw in NL?
groetjes Lenneke
hoihoi, zit je nog steeds in semarang??
ga dan eens naar : tegalsari 156,
daar zitten allemaal nederlandse studenten die daar ook stage lopen.
ja dit jaar gewoon in nederland. nog geen tijd om weer lang op reis te gaan maar zit wel in de planning om een half jaartje weer die kant op te gaan.
gr.
He Lenneke,
Een feestje op een eiland… das niet zo moeilijk… de Full Moon Party op Koh Pangan… google het maar eens.
Ik ga proberen er ook bij te zijn ![]()
Have fun,
Ron