mij vriend en ik gaan in december 3 weken rezien door Thailand. De laatste paar dagen willen we oud en nieuw vieren op een eiland. Nu weet ik echt niet naar welk eiland we moeten gaan! Koh Chang wil ik niet naar toe, want daar was ik vorig jaar al met oud en nieuw. Vind het een leuk eiland. White sand beach vond ik persoonlijk helemaal niks. Veel te druk, met teveel Russen (al zal het daar veel minder druk zijn dan op sommige andere eilanden denk ik). Lonely beach vond ik leuk. Al was het met oud en nieuw precies andersom. Op Lonely beach met heel veel backpackers waren er 2 podia gebouwd met alleen dance muziek, dat is niet wat ik zoek met oud en nieuw. Op White sand beach hadden ze een leuke ska/reggae band bij de reggae bar. Dat was leuk.
Als we overdag naar het strand wilden pakten we een taxi naar een heel rustig mooi strandje. dat kan dus ook als je het strand bij je hotel niet leuk vindt!
Maar goed, ik weet dus echt niet waar ik dit jaar oud en nieuw moet vieren. Vrienden zitten op Koh Samui, en vroegen of we ook wilden komen. Het eiland trekt me niet echt, maar ik ben vooral bang voor slecht weer. Wat zijn jullie ervaringen??
Ben niet zo’n zeikerd, maar vind het toch zonde dat als ik maar 3 dagen op een tropisch eiland ben, het dan 3 dagen regent. Ook al regent het maar een paar uur per dag.
Koh Pagnan of Koh tao trekken me toch ook meer, al is het weer hier natuurlijk hetzelfde als op Koh Samui.
Zat verder aan Koh pi pi te denken, heeft iemand daar ervaringen met oud en nieuw? Vind het dan alleen wel jamer dat we geen scooter kunnen huren…
(lijk ik toch wel een beetje een zeikerd nu ik dit lees haha)
Anyway, om een lang verhaal kort te maken (te laat!)
Wie heeft er tips voor mij!
bedankt en iedereen heel veel plezier in Thailand!