Waar Naartoe?

Hallo. Wij (gezin met kind van 4) willen dit jaar graag weer naar Turkije (medio juni). We hebben allerlei boeken doorgespit, internet afgestruind, maar weten nog steeds niet waar we heen moeten… Wie heeft tips?

Trefwoorden: rust, zandstrand, speeltuin voor de kleine, vriendelijk personeel, goed eten, natuur, dorp op loopafstand (<1000 meter), familiekamer met extra kamer (tussendeur).

Twee jaar geleden waren wij in Olüdeniz (Asena Beach) en we zoeken nu iets soortgelijks. Alvast bedankt voor de info.

Groet,

Eric, Johanna & Nina

Hoi,

Als je rust wil en toch dichtbij een grote plaats wil zitten moet je eens denken aan het plaatsje Icmeler, nabij Marmaris.

Dit is een fantastisch mooi plaatsje met een heel mooi strand dat geleidelijk afloopt. Ideaal voor kinderen.

Er zijn diverse touroparators die wat leuks aanbieden. kijk maar eens op Oad.nl

gr. wilmar

Bedankt voor je reaktie. Kun je ons ook nog een hotel aanraden?

Groet,

Eric, Johanna & Nina

Pineta misschien? Ik ben er zelf niet geweest, ik zat in het hotel een beetje verder in Green Nature hotel maar ik heb gezien dat je in Pineta hotel een grote speeltuin hebt. Dit hotel is in Marmaris gelegen op wandelafstand van het centrum (+/- 3 km). Het is er echt aangenaam en wanneer je buiten het hotel komt heb je ook al enkele winkeltjes en bars. De ligging is zeker een aanrader, het hotel ken ik niet persoonlijk.

Groetjes