Waar woont jouw askim ?
:dag:.
Waar woont jouw askim ?
:dag:.
Mijn askim woont in Hatay.
Mijn askim is geboren in Diyarbakir, en woont in Söke/Aydin… ![]()
Mijn askim is geboren in Bodrum ^^ ! Woonde met zen ouders in Mugla, maar hij woont al sinds zen 16e in Marmaris …
Mijn askim zijn familie komt oorspronkelijk uit Togat weet niet of ik het goed schrijf, maar mijn askim is geboren en getogen in Izmir stad!!!
Mijn askim is geboren in Istanbul en woont nu gelukkig maar in Antwerpen ![]()
Mijn askim komt uit Mugla, Dalaman maar is meestal te vinden in Marmaris ^^
mijn askim woont in mersin:TURKEY:
Mijn lief komt uit Harbiye - Antakya/Hatay maar woont en werkt nu in Istanbul - Taksim
de ouders van mijn askim komen uit bulgarije en mijn askim is geboren en getogen in Bursa.
mutlu: zijn B. zijn ouders wel Turks dan? Of Bulgaars? ![]()
cynthia officieel is b een bulgaar, maar zijn ouders hebben turkse nationaliteit aangenomen en in tr is b geboren, daarom is b gewoon een turk met bulgaars bloed. En daarom merk ik ook andere trekjes bij hem als dat jullie vaak hebben 1 daarvan is bv op tijd komen, hij is ergens eerder te vroeg dan te laat.
Die van mij is ook altijd op tijd
en toch echt volbloed Turks dus het bestaat wel hoor ![]()
hahahaha gelukkig maar!!!
Mijne is voor 99% ook altijd op tijd… het gebeurt zelden dat hij te laat is, en anders is er echt een reden voor, of laat hij het me netjes horen :wub:
Mijn askim had wel eens kwaaltjes te laat te komen. Maar aan de ene kant is het dus een geluk dat hij niet meer op msn kan want bellen spreken we geen tijd af. Op deze manier komen er toch minder spanningen tussen ons =D
haha mijn lief heeft er altijd een hekel aan als hij op iemand moet wachten. Maar komt toch wel eens voor dat anderen ook op ons moet wachten. Hij is wel altijd veels te vroeg als ik op luchthaven aankom.
Haha, ik spreek helemaal geen tijden af hij belt me maar wanneer die op msn komt. Ik heb een pc binnen hand berijk dus ik zit binnen drie tellen op msn hihi. Hoef ik me ook niet kwaad te maken als die niet optijd komt. Want hij komt wel ze afspraken na als die zegt dat ie op msn komt… Of er moet echt wat dringents tussen zijn gekomen…
Mijn askim woont nu weer in alanya en verhuist veel. Maar hij is geboren in Adana.
Mijn askim komt oorspronkelijk uit Isparta, maar woont nu met mij samen in Alanya.