hoi
Waar kan je het beste surfen en salsa dansen? in nicaragua, costa rica of panama?
groetjes dian
hoi
Waar kan je het beste surfen en salsa dansen? in nicaragua, costa rica of panama?
groetjes dian
Playa Hermosa, net onder Jaco is één van de beste surfspots ter wereld.
Hier worden regelmatig wereldkampioenschappen gehouden.
Johan
www.costaricaopmaat.nl
Bedankt voor je reactie! Hier heb je wel alleen zwarte stranden volgens mij toch? Geen witte stranden?
Er worden geen bakken wit zand gelost zoals op de parelwitte stranden gebeurt. De beach van playa hermosa ziet er zo uit:
http://backyardhotel.com/webcam/camera0.jpg
overigens zit je voor salsa verkeerd in Costa Rica, maar dat is een compromis.
Mal Pais / santa theresa voor surf en dans ( af en toe vast ook een beetje salsa) In puerto Viejo heb je in ieder geval een salsa bar en daar in de buurt kun je ook prima surfen!
Ow en Panama, Bocas del Torro of santa catalina, beide ook prima surf. In bocas meer kans op salsa!
hey bedankt voor je reactie. zijn de golven in bocas wel goed?? ik ben daar al een keer geweest, maar heb daar toen niemand zien surfen. Ja de salsa is daar wel super, maar twijfel of je daar wel goed kan surfen. Kan je het hele jaar daar surfen? welke periode is het beste? En die andere plaats die je op schreef… daar ben ik nog nooit geweest. Kan je daar het hele jaar surfen? en salsa
groetjes