Waar naartoe in Costa Rica??

Hallo,
Ik wil vanaf eind januari 2 maanden spaans leren & surfen in costa rica, om vervolgens nog een maand te reizen hier, of ergens anders. Nou ben ik op zoek naar een leuke school in een leuke plaats waar veel jonge mensen (zelf ben ik 18) komen, waar je je voor wat langere tijd dus kunt vermaken, leuk uitgaan en vooral ook veel internationale studenten zijn.
Ik heb gelezen over de plaatsen tamarindo, puerto viejo, montzuma en playa jaco, wat me allemaal ontzettend leuk leek. Maar nou heb ik geen idee welke het meest aan te raden is?
Alle tips e.d. zijn welkom! Groetjes Marije

een onbekende, maar wel supermooie plek vind ik Rancho Burica, helemaal in het zuiden van Costa Rica. Surf paradijsje voor de echte liefhebbers. Twee maal per dag zit je met z’n allen om een grote tafel, ook de kokkin eet mee, en dan komen er grote schalen en pannen op tafel en kan er flink gegeten worden. Het ligt helemaal aan het einde van de weg, verder naar het zuiden kun je niet, want dan kom je in het indianenreservaat terecht.
Rancho Burica is eigendom van een groep studenten uit Nederland, die dit om de beurt managen.

1 like

Mal Pais!!! Heerlijke laidback sfeer. Veel jonge mensen, restaurants, topsurf en surfscholen. Vond dit veruit de tofste plek aan de Pacific. Montezuma heeft geen surf, Tamarindo is mainstream Amerikaans, Jaco is Benidorm en Dominical heeft niet zo’n mooi strand en is klein.
Niet twijfelen: Mal Pais/Santa Teresa heerst!

1 like