Spaans leren in Costa Rica

Ik wil graag spaans leren in Costa Rica, alleen kom ik er nog niet goed uit waar. Ik wil graag aan de kust, maar ook in de weekenden de hoogte punten uit Costa Rica kunnen bekijken. Vanuit welke plek is dit het beste mogelijk?

Hoewel niet aan de zee gelegen is San José de meest centrale locatie. Je vindt er de meest voorzieningen met o.m. een uitgebreid busnet. De stad zelf heeft niet heel veel bezienswaardigheden maar er zijn genoeg attracties in de omgeving zoals de vulkaan Poás.

Aan de kust is Tamarindo een populaire locatie waar je goed kunt uitgaan. Je kunt er verder diverse uitstapjes maken, zelfs naar Nicaragua.

Manuel Antonio is een hele mooie locatie met fantastische stranden in een groene, paradijselijke omgeving. Het is wel wat prijziger en het nabijgelegen dorpje is heel klein.

Saludos
Frank
Spaanstalige Wereld

hoi
Wanneer wil je naar costa rica? ik ben aan het twijfelen naar costa rica of naar ecuador. Ik wil graag spaans leren, surfen en rondreizen. Wat zijn jouw plannen verder? ik had een leuke taalschool in het zuiden gezien.

http://www.costaricalearnspanish.com/ned/prijzen.htm

groetjes dian

ik ben van plan om in feb 3 maanden naar costa rica te gaan. heb geboekt bij hetanderereizen.nl en gekozen voor puerto viejo daar ga ik spaansleren en vrijwilligers werk doen. Het alleen maar goeden verhalen over deze organisatie gehoord en ze zijn niet duur.
laat even weten of je ook daar heen gaat en welke periode!
ik ga alleen en vin dhet super spannend heb nog nooit zo iets gedaan!!:cheer:

Als je voor lessen gaat kan ik dat niet aanraden (eigenlijk sowieso niet).

Wat kan je dan precies niet aanraden? Het andere reizen?

Juist