Spaans leren in Costa Rica

Je wilt Spaans leren in Costa Rica en ook nog eens in een leuke plaats waarvan je leuke trips kunt maken dan is dit wel de goede plaats.Deze Academia in Grecia is een van de beste in het land er komen van allerlei landen van over de hele wereld studenten om hier de taal te leren http://www.acce.co.cr/ als je verdere informatie nodig hebt stuur een mailtje naar costarica1@live.nl

Chris

zou je mij wat info kunnen sturen???

gr joyce

Je kunt ook Spaans leren in Puerto Viejo aan de Caribische kust 200 meter van het strand, in het dorp met tropische tuin maar aan de rand van de jungle. Dagelijks gratis activiteiten aangeboden. Accommodatie in school residentie of gastgezin.
www.costaricalearnspanish.com
Nanouk

dank je wel voor t reageren,ik ga meteen op de site kijken.

Als je je misschien wilt voorbereiden op je reis naar Costa Rica weet ik een goede website waar je online les kan volgen via Skype met een echt Guatemalteekse leraar. De prijzen zijn ook een stuk goedkoper vergeleken met alle online scholen in andere landen. Als je wilt kijken op hun website www.celasmayaonline.com. Ze bieden een gratis proefles aan dan zou je kunnen kijken of je het wat vindt of niet.