Salsa dansen in Costa Rica

Haaaallo iedereen,

Ik woon sinds een aantal weken in Playa del Coco. Ik vroeg me af of iemand weet waar in Costa Rica, of in Coco, je goed kunt leren salsadansen? Ik ben geen beginner meer, maar ik wil graag meer leren en kan op het internet niet veel vinden…

Bedankt! Groetjes, Marieke

Tja er zijn wel een paar plaatsen, maar je zult gemerkt hebben dat Costa Rica eigenlijk helemaal geen salsa land is, en ook geen land van de informatie op het internet. Je beste kans, schiet een berichtje op je kring op Facebook.

Hoi Marieke,

Ik las je bericht en ook je eerder geplaatste berichten. Ik vind het super stoer dat je echt bent gegaan! En vraag me af hoe het je nu vergaat.
Ik ben in de zomer naar CR geweest -wat al erg lang op mijn lijstje stond- en er ook aan verkocht geraakt vanwege verschillende ‘aspecten’… Nu ben ik zelf aan het denken, zoeken hoe ik er weer voor wat langere tijd terug kan. Zou je me eens willen mailen om misschien over e.e.a. informatie uit te wisselen? Ik heb me pas net geregistreerd op dit forum dus geen idee hoe het allemaal werkt, maar mijn email is Tamara1st@hotmail.com

Thanx en succes met de salsalessen !