Waar Is Internetroom Ook All Inclusive ?

Hallo,

wij zijn fervente Turkije-gangers en sinds vorig jaar ook All Inclusive. Voor beroep moet ik dagelijks op vakantie 1 uur op internet in het hotel. Vorig jaar was er in Aegean Dream een vlotte internetconnectie die inbegrepen was All Inclusive.
Mijn vragen:

  1. Welk hotel ken je dat internetconnectie heeft en inbegrepen in de prijs?
  2. Welk hotel heeft nog geen internetroom? (In de brochures staat precies bij slechts een 50% van de 4* & 5* internetfaciliteiten).
  3. Als internet niet inbegrepen is, wat is de prijs dan ongeveer per half uur?

Elke informatie over elk hotel is heel welkom, want we hebben nog niets beslist over onze volgende vakantie.

Het is moeilijk in Turkije een hotel te vinden met internetverbinding al inbegrpen. Ben beroepshalve ook heel veel op hotel in Turkije en iedere keer dezelfde vraag als ik aan de receptie kom. Kan ik op internet. Meestal niet of zoals je zegt er is een internetcafe in het hotel of een internetcafe in de omgeving. Tot nu toe heb ik me al altijd goed kunnen behelpen in een internetcafe. De kostprijs is laag in Turkije maximum betaal ik 1 euro voor 1 uur.Ik vertel wel als ik binnenstap in zo een cafe dat ik een goede computer wil omdat het zakelijk is en niet om spelletjes te spelen. Als ze je elke dag zien, kennen ze je snel en ze geven dan ook al een betere prijs.
Sommige aanvaarden zelfs dat ik mijn eigen labtop meebreng en sluiten die dan aan.Maar duur is het niet en internet cafe’s genoeg.
Dus wees niet bang ,je kan gerust elke dag ergens op internet, ook al is er geen verbindingin het hotel zelf.
Groetjes uit Turkije
Franka

Hallo Franka.

Ik lees regematig dit forum en dan met name ook jou bijdrage hier! Jij woont daar al een tijdje en geeft vaak hier adviezen aan mensen op dit forum over het hoe en wat in Turkije.

Mijn vraag is eigenlijk, jij schrijft daarnet, dat b.v internet gebruik niet zo duur is . Jij praat dan in Euro,s, maar betaal jij dan ook in Euro,s? Jij die er al zo,n tijd woont? Zou ik best eens willen weten.

Wij waren vorig jaar voor het eerst in Turkijke ( Alanya) en konden bijna overal met Euro,s betalen, wat ik zelf ook wel gemakkelijker vond! Maar jij als inwoner van Turkije, waar betaal jij nu mee dan? Ik hoop dat je mijn vraag wilt/kan beantwoorden.

Mvg. Roanna en nog een gelukkig 2e kerstdag gewenst daar in Turkije en voor straks een heel gezond en voor jou en je zaak het allerbeste gewenst. :slight_smile:

Bester Wim,

Inderdaad kun je overal internetten in de desbetreffende internetcafe s,let wel op:de toestenborden zijn niet zoals bij ons in het westen;met name de i zit aan de rechterkant.Tik je een brief en druk je de turkse i in dan wordt die gelezen als een y.
Hiermee ga je dus helemaal de mist in als je het e-mail voor verzender intikt:hotmayl.com ipv hotmail.com.

Een beetje internetcafe heeft rechts op het beeldscherm een tijd/kosten overzicht zodat je weet hoeveel je betaald;dit staat vermeld in turkse liras.

Gr,

Hans