Internettoegang in Turkije is...

Hoe eenvoudig of lastig is het in Turkije om toegang te krijgen tot het internet in openbare gelegenheden of hotels? Wat zijn jouw ervaringen hiermee?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

In alle hotels is internettoegang aanwezig, hetzij draadloos of met kabelaansluiting.
Dit laatste is nog het geval in oudere hotels, maar ze doen hun uiterste best om hun internettoegang te moderniseren. Op de meeste plaatsen in de hotels is in de loby draadloos beschikbaar.
Dan heb je nog de sites voor verhuur van appartementen, weer hetzelfde geval, de nieuwe draadloos en de oudere met kabel aansluiting.

In de sites heb je soms wel een klein probleem als er veel tegelijkertijd gebruik van maken dat het internet trager gaat werken.

Tot daar mijn ervaring ik woon hier al 5 jaar en weet waarover het gaat.

Ik kom meestal in kleinschalige hotels ,3 * ,en ondervind dat ik daar overal gratis draadloos internet heb ,ook op de kamers ,vind dit belangrijk om te kunnen skypen .Dit in tegenstelling met mastodonten van 5* all-in hotels ,waar je dan wel voor internet moet betalen per dag .Dat kan er zeker nog niet bij !!!
En dat voor de prijzen die ze vragen :

Moet dit helaas niet bevestigen… ik kom in 4sterren en meer… beperkte toegang(vaak maar 1 inlogcode per kamer: Dus ik kan op internet maar mijn partner niet) of er is niet in het gehele hotel internet

Zoals het zo specifiek in de beschrijving staat is het nog geen ‘overal’ maar meer uitzondering
Wel vaak in de lobby, maar dan niet op de kamers…

En daar Roaming zo duur is…
Het hotel waar ik heen ga heeft in de lobby, bij zwembad/restaurant/bar en op de weide ‘beperkt’ internet(ligt er vaak uit) tenminste verleden jaar sept. Het schijnt nu ook op de kamers te zijn, maar… niet zeker
We gaan het zien

internet is overal aanwezig. je moet gewoon het sifre vragen.

groet
arkadas reizen!