Waar is het mooiste stukje strand op Phuket?

Sugar Palm Hillside is mooi, maar erg modern en er is weinig Thais aan. Sugar Palm is dan leuker denk ik.

Tropical Garden is een prima hotel, ik schat 2 minuten lopen naar het strand, vanuit beide Sugar Palms misschien 3 minuten.

Thx Steven :slight_smile:

Zelf net terug uit Kata. Heerlijk plaatsje. Genoeg plekken om 's avonds wat te gaan doen, zowel rustig als lekker druk. Veel lekkere restaurantjes. En wil je echt de gekte in, ben je zo met de tuktuk in Patong. Qua strand is Kata aardig, maar beter pak je een scootertje ofzo en ga je wat zuidelijker naar Kata Noi of nog zuidelijker. Er liggen daar een paar hele mooie rustige strandjes.

Ik heb vorige week de knoop doorgehakt en gereserveerd. Het is uiteindelijk het Tropical Garden Resort (Kata) geworden…seaview room, dus we zijn benieuwd…
Ben er van 21apr t/m 25apr dus als er tegen die tijd nog meer WW-leden zijn, kunnen we misschien ff gezellig een biertje doen :slight_smile:

En de prijs van overnachting? Ik vraag je dat omdat we volgende maand richting Phuket gaan.gegroet:georgessiam.:chin:(tegen mijn goesting,had liever naar ko samet of Hua hin geweest,maar we hebben een beurtrol!!In februarie mag georgessiam beslissen)

Hoi georges,

Hotel kwam voor april rond de 45 euro uit inclusief ontbijt. Niet het allergoedkoopste, maar aan het eind van de reis willen we nog ff een beetje luxe aan het strand.
Ze hebben overigens ook goedkopere kamers, maar seaview was voor april 45 euro.

Euhhh…wat is een beurtrol ??

De ene keer beslist mijn vriendin waar we heen gaan(volgende maand praibung&phuket) en februarie is het mijn beurt om te kiezen(luang prabang,ko samet en hua hin)Zo is iedereen tevreden,dat doen we ook met het eten.Valt nog mee,45euro voor overnachting,moet te doen zijn,had het eerlijk gezegd duurder verwacht!!Het is genoteerd in mijn zwart boekje,ha ha ha!!! gegroet:georgessiam.

Ik zal er zijn Dave.

Kom zeker ff bij je langs Steven !

Kun je volgende maand niet naar Phuket, Dave?Ik zal zeker Steven bezoeken(heb zijn mobielnummer)Ik zal voor jou nog een singatje achterlaten bij Steven(je hebt er nog ééne tegoed van georgessiam).gegroet;dave en steven!!g.s

Hahaha, ik zou graag OOK volgende maand naar Phuket willen…helaas wil m’n portemonnee dat niet :frowning:
Ja, idd, niet ALLE Singha’tjes bij Steven opdrinken georges, ook nog wat overlaten voor mij !

Helo,

Maak dat je wegkomt uit Phuket 20 jaar gelden waren de stranden en zee nog zuiver nu alle stranden zwaar vervuild…
Neem de bus tot tegen de grens met MALEISIE prachtige witte verlaten stranden geen girliebars en andre onzin maar snorkelen en het ‘echte’
Thailand en laat je niet bang maken door negatieve verhalen over de Moslims daar in het diepe zuiden het zijn schatten van mensen…
zuiver

Weer in Thailand en niet meer in Brazilie???

De moraalridder is back in town!!Hopelijk met possitief nieuws???

Wederom niet echt positief…ditmaal wordt Phuket afgekraakt…terwijl er toch nog genoeg mooie stranden te vinden zijn daar.

Zie ook hier:

Weet niet wat deze persoon op het Thailand-forum komt doen, want ik lees enkel negativiteit…

Ik heb het gelezen en ja, Dave, Thailand wordt afgemaakt. Raar, dat je er dan nog komt. Overigens lees ik altijd positieve reacties op dit forum en mocht er iets negatiefs tussendoor glippen dan wordt er wel gereageerd. Houen zo.

groeten,
Ton:thumbsup:

Alles hangt ervan af of je mobiel bent al dan niet,een brommer als je geen kinderen bij hebt is ok anders ken ik een betrouwbaar verhuurkantoor voor wagens Braun car rental is een vriend van me,Surin beach zou ik zeggen als je mobiel bent en niet te veel drukte wil zeker aan te raden vooor kerst,en een leuke mooie beach met goed restaurantje is paradise beach het geraakt stilletjesaan wel te bekend.Greetz Phil

Nog steeds in BRAZILIE maar effe 2maanden SULAWESI bezocht in Indonesie voettocht gedaan van 800 km(20 km per dag)en bijna geen
bule(toeristen)tegengekomen op dit prachtige ongerepte grote eiland.
Aan de ene kant moslim(makassar)en aan de andere kant katholiek(manado)de ideale mix en geen girliebars of knetterende longtail boats
maar een van de beste snorkel en duiksites van de wereld bunaken…

Een mens/site die geen kritiek kan verdragen is een fundamentalist…

U verkondigd onzin, dat is wat anders dan kritiek, kritiek is namelijk leerzaam.

Fundamentalisme betekend: Anderen deelgenoten maken van jouw waarheid.
Dus wat in uw ogen waarheid is hoeft nog niet zo te zijn, maar het wel doen geloven ten aanzien van anderen.

U verkondigd klinklare onzin en leugens en onwaarheden, u bent dus fundamentalist omdat de in uw ogen de waarheid aan anderen wil opleggen.

Het uitdragen van “een mens/site die…etc.” getuigt van intolerantie van de verzender. U mag weer reageren, maar verwacht geen antwoord.:confused::confused::confused: