18 augustus vliegen wij van Amsterdam naar Phuket (met overstap in HongKong)
Aangezien we na deze zeer lange reis waarschijnlijk erg moe zullen zijn, willen we graag een hotel in Phuket wat niet nog 2 uur rijden vanaf het vliegveld is (of is dat sowieso onmogelijk?? ik heb geen idee hoe groot het daar is…)
We zoeken een mooi, enigszins luxe maar niet over the top, hotel bij een mooi strand. Een wat rustiger strand (geen Patong) heeft onze voorkeur maar er moet ook nog wel wat levendigheid zijn 's avonds.
Iemand een goede tip voor een leuk hotel/resort/guesthouse dat een beetje aan deze eisen voldoet?
Ik heb afgelopen april bij Kata Beach gezeten, in het Tropical Garden Resort. Prima hotel, mooie, ruime en schone kamers met prachtig uitzicht op zee. Hotel heeft 2 grote zwembaden en bevindt zich vlakbij het strand.
Vanaf Phuket Airport was het ongeveer 45 minuten rijden.
Dichtbij het hotel zijn meerdere leuke restaurants waar je prima kunt eten. Ook bij het strand zijn uiteraard een aantal restaurants waar je goed kunt eten. Ik kan het Tropical Garden Resort zeker aanraden.
En Kata Beach is rustiger dan Patong…
Klik HIER voor de website van het resort.
Vorig jaar een week in het Sugar Palm Grand Hillside hotel in Kata gezeten zeker ook een aanrader,zo.n 5 min lopen naar strand en restaurants.
Prijs in augustus v.a €.22 p/n.
Theo