Wij gaan in juli met 5 volwassenen en 3 kinderen naar Phuket.>>> Heeft iemand ervaring met een goed hotel/resort op Kata Beach. Het liefst direct aan het strand. En een lekker zwembad voor de kids.
Suggesties voor andere plaatsen op Phuket zijn ook welkom, als het maar geen Patong is want dat lijkt ons een beetje te toeristisch.
Eerst even een waarschuwing vooraf: Kata Beach heeft niet veel voor kinderen en is relatief klein. Het strand en de zee zijn ok maar klein. Het ernaast helegen strand van Karon kan in deze periode levensgevaarlijk zijn (sterke onderstroming.
Voor een configuratie als waarmee jullie op vakantie willen gaan is Kamala Beach een overweging.
Het is een redelijk groot dorp met verschillende soorten restaurants, een groot strand waar altijd wel een plekje te vinden is om veilig te vertoeven.
Er is het Fantasea park met een leuke show voor de hele familie en genoeg “veilige” speelruimte voor de kinderen.
Neem eens een kijkje op www.kamalathaistyleapartments.com
Hier zijn 2 zwembaden bij en de ruime appartementen hebben een kookgelegenheid.
Succes en alvast een fijne vakantie met de groep.
Chris.
Hoi Kata is een prima plek om te verblijven en ook een mooi en groot strand. genoeg leuke dingen te doen, en er zijn natuurlijk altijd transportmogelijkheden. Weet antuurlijk niet wat het budget is maar ik verbleef in Kata Inn, op loopafstand van het strand. Als ik me goed herinner betaalde ik ongeveer 1000 BHT. Relaxed, vriendelijk, schoon.