Welk hotel/resort in Kata Beach?

Hoi Thailand liefhebbers,

wij zijn van plan om naar Phuket te gaan en 6 overnachtingen te nemen op Kata Beach.

Wij hebben het Orchidacea Resort op het oog.
Heeft iemand ervaringen met dit resort? of is er een andere resort dat ook goed te doen is?

Groetjes,
Charly

Orchidacea is prima. Ik zou voor ongeveer hetzelfde geld eerder kijken naar Tropical Resort.

Of kijk eens naar hotels in het nieuwe gedeelte van Kata Center, bijvoorbeeld Kata Beach Center Hotel of Beach Boutique House.

1 like

Wij verkopen het Orchidacea Resort heel vaak aan onze klanten. Tropical Garden Resort ook regelmatig. Ik heb zelf vorig jaar in het Tropical Garden Resort gezeten en vond het een prettig resort. Straat oversteken en je bent op het strand.

1 like

Hoi Steven bedankt voor je reactie.

Ze zien er allemaal goed uit de hotels. Alleen vrij modern en iets te weinig thaise uitstraling vind ik.

ik weet wel dat er inderdaad veel meer andere hotels zijn dan dat reisorganisaties aanbieden. Weet jij eventueel misschien welke sites ik kan bekijken voor hotels?

groetjes

Hoi Krung,

bedankt voor je reactie,

ik heb de tropical Garden Resort bekeken en die zag er ook nice uit.

dit hotel komt in mijn lijstje tot overweging waard.

groetjes

Zowel Tropical Garden Resort als Tropical resort hebben een Thaise uitstraling. De andere 2 genoemde minder, maar daar komen (vrijwel) geen Russen.

1 like

Oke ik zal ze maar weereens bekijken :slight_smile:
:dag: