ik ga nog een aantal zaken regelen als ik n saigon ben. Waar kanik dan het best een hotel boeken ?
Of wie heeft een naam van een hotel of hostel ?
(
ik ga nog een aantal zaken regelen als ik n saigon ben. Waar kanik dan het best een hotel boeken ?
Of wie heeft een naam van een hotel of hostel ?
(
Ga ik nog even voor je uitzoeken Simone (de hotels waar ik verbleef vond ik maar ‘zo zó’). Ik kom hierop terug.
Misschien heeft iemand anders nog een tip.
Groetjes,
Anne
Het is maar net waar je in de stad wilt zitten en voor hoeveel geld. De meeste hotels/hostels zijn te vinden rond Pham Ngu Lao, de straat waar het backpackers gebied begint. Hier zijn talloze hotelletjes te vinden voor een goede prijs. Het zakendistrict of het “echte” centrum van de stad bevind zich rond Dong Khoi waar de duurdere hotels en restaurants zich bevinden.
Kijk ook eens op tripadvisor.com
Vaak staan er wel goede tips tussen en voldoende reviews.
Groet
Edwin
Ik heb ondertussen het Blue River geboekt.
inderdaad check via tripadvisor.
Nu nog een plek op Phu Quoc want daar is het mega druk…
Wij hebben uiteindelijk in Paris Beach gezeten, tegenover beach club. Hebben toen niet gereserveerd op voorhand. Het was eigenlijk net open toen we er waren (september vorig jaar) en het was ook niet al te best weer. Ik zie dat het nu al een stuk is opgeknapt (foto’s tripadvisor). Ik denk dat je hier nog wel een goede kans maakt, omdat het nog niet heel bekend is. Wij sliepen echter in het grote huis waar ook de familie woont. Eenvoudige kamers zonder airco (toen nog) en gedeelde badkamer. De bungalows waren toen wel volgeboekt.
Veel succes!
Edwin
Je het zeker niet toevallig een emailadres of een website ?
Ik heb de site kunnen vinden… is waarschijnlijk nog niet klaar > http://www.phuquocparisbeach.com/index.html
Overigens vond ik het eten wel erg duur hier en raad ik aan om lekker in de stad te eten of op de avondmarkt! Erg lekker en goedkoop.
Nog een keer bedankt EdjeQ
We hebben een plek in Paris Beach en de bungalow vip genomen voor 45$
helemaal top !
Supergoed geregeld! En nu genieten van de voorpret!
Groetjes,
Anne
Heel mooi!
Ik heb de bungalows zelf niet gezien, maar als ik reviews lees is het volgens mij goed!
Veel plezier en ik hoop dat je beter weer hebt dan mij
Wij zaten midden in het typhoon seizoen en moesten helaas eerder terug.
Ik ben jaloers!
wanneer is dat typhoon seizoen?
Hoi,
Vanaf juli tot november kunnen tyfoons door Vietnam razen in het centrale gedeelte en noordelijke gedeelte van Vietnam.
Groetjes, Anne
Maar helemaal niet bij Phu Quoc dus? Want daar hadden ze t over dacht ik…
Hallo MP,
Typhonen komen zelden voor op Phu Quoc.
Het regenseizoen loopt van ongeveer eind april t/m oktober; maar de temperatuur is dan wel goed, ook heb je voldoende dagen met zon zonder regen. De buien zijn over het algemeen kort en hevig. Ik heb zelf wel eens 2 dagen regen gehad en dan is er echt niet veel te beleven op het eiland.
gr
Ton.