ik ben het hier helemaal mee eens.ben hier een aantal jaar geleden geweest en het is een heerlijk hotel!moet je natuurlijk wel aan de tuinkant zitten.dan heb je een fantastisch uitzicht en vakantie.
Hoi Diamond,
Jammer dat je je alleen richt op de Algarve.
Het mooie Portugal ligt noordelijker.
Eigenlijk is de Algarve geen echt Portugal meer, maar zo langzamerhand één toeristische plaats geworden (van Faro tot Lagos).
(De Portugezen hebben het ook over Portugal & de Algarve, dus het hoort er eigenlijk niet meer bij)
Wil je alleen strand, strand en 's avonds stappen, dan moet je inderdaad naar Albufeira en omgeving.
Wil je ook nog mooie natuur en cultuur, zoek het dan noordelijker.
Ik woon zelf een uurtje ten noorden van Lissabon. En ik moet je zeggen dat het weer in deze omgeving al tijden beter is dan in de Algarve.
De Algarve heeft de naam van het beste weer, het gebied rond Lissabon heeft het beste weer.
In ieder geval heel veel plezier in de Algarve, en wie weet in Portugal.
Ruud
Hallo,
Weet iemand hoe het zit met het openbaar vervoer?
We zouden naar Praia da Rocha gaan en hebben geen rijbewijs dus kunnen geen auto huren en zijn afgestemd op het openbaar vervoer.
Is dit haalbaar want het is niet onze bedoeling om een strandvakantie te hebben maar om wat van de omgeving te zien/verkennen.
heeft iemand tips/ervaring…
groetjes