Sommige ruzies komen steeds weer terug, welke is dat bij jullie?
Hoeft natuurlijk niet echt ruzie te zijn kan ook irritatie over iets zijn!
Over mijn ochtendhumeur, en zijn soms iets te makkelijke gedrag… Komt het vandaag niet, dan doe ik het morgen wel… etc…
bilgisayar ![]()
Wij hebben nooit ruzie of irritaties…lol2lol2
We krijgen woorden/irritatie om:
- Als ik richting Turkije kom…(waarschijnlijk iets wat van mij afkomt)
- Bij vertrek uit Turkije…(dan gaat hij lopen vervelen)
liesje en dat is???
Ik heb veel geluk, mijn askim en ik hebben zelden ruzie, maar als het gebeurt dan is het om een cultuurverschil, zoals ooit een taxi die ik betaalde ![]()
irritaties zijn er ook niet veel, maar wel over het feit dat ik een onwijze rommelkont ben en mijn askim ontzettend netjes.
Dus hij over dat overal wat slingerd en ik over dat hij elke dag zijn schoenenpoetst en alles netjes wilt hebben
dat wordt wat later ![]()
Over beloftes die niet nagekomen worden
,maar dit was vooral ‘vroeger’ , E heeft bijgeleerd en maakt gewoon geen beloftes meer , hahaha, lekker makkelijk
(bijvoorbeeld over op msn komen…)
Verder hebben wij eigenlijk ook zelden ruzie, wel irritaties, maar niet over telkens hetzelfde
haha, ik kom er niet meteen op eigenlijk ![]()
Haha Mutlu, bilgisayar is computer ![]()
ja had inmiddels de vertaling van b gekregen hihihi
Zo wat een fantastische relaties allemaal met zo weinig ruzie en irritatie
Hmmm zal ik dan maar niet me HELE lijst geven lol2lol2lol2
Mijn askim is veel closer en kleffer dan mij dus regelmatig dat ik zeg pffffff nu even niet als hij me weer liefdevol een zoen wilt geven
Intussen is hij zo druk met van alles dat ik het bijna zou gaan missen ![]()
Over dingen die zouden gebeuren maar vervolgens niet gebeuren hetzelfde verhaal als bij fieeh dat is intussen al VEEL minder door gewoon geen beloftes meer te doen die hij niet kan nakomen en dat werkt heel goed.
Ik ben veel nuchterder dan hem en vindt hem soms maar goed gelovig met bepaalde dingen of plannen die hij heeft, die dan vervolgens geen vervolg kennen. Hij is meer een dromer en kan zich veel beter aanpassen aan de veranderde situatie dan ik.
Het huishouden hij laat het liefst overal wat slingeren ik ben tegenovergesteld en wil alles opgeruimd hebben maar ook hierin moet ik hem krediet geven want dat gaat sinds zijn thuiskomst eigenlijk heel erg goed maar dat komt misschien omdat ik zwanger ben en hij nu niet wil dat ik dat doe dus een beetje stok achter de deur
kom ik later nog op terug of dit zo blijft na me bevalling.
Wij zijn zeer tegenovergesteld in een hoop denkwijze dus we hebben regelmatig verschillende meningen over bepaalde dingen. Het leuke is wel dat we altijd een middenweg daarin vinden met geven en nemen. Als ik dan heel eerlijk bent geeft me askim meer toe dan ik maar dat komt natuurlijk omdat ik vaker gelijk heb
hahahahahah
Askim en ik zijn echt tegenpolen en dat wil vaak nog wel eens botsen. We hebben voornamelijk meningsverschillen over hoe of wat over hoe ik me moet gedragen haha.
Het gaat dan bijvoorbeeld over dingen zoals drinken, als ik deze zomer daar ben wil hij dat ik alleen af en toe drink als hij er bij is en dan nog het liefste niet. Het is voornamelijk omdat hij weet dat ik wat slechte ervaringen met drugs in mijn drinken heb gehad in marmaris (wat gelukkig allemaal goed is afgelopen) maar daardoor wil hij mij voor alles beschermen. Ik ben daarbij echt mijn vrijheid gewend en die heb ik nooit opgegeven en dat ga ik nu ook niet doen.
Hij wil mij gewoon altijd beschermen en dat kan hij alleen maar doen als hij bij mij is en het liefste heeft hij dan ook dat als ik ergens alleen heen ga zoals het strand dat ik dan op een strand ga liggen waar vrienden van hem werken die dan op mij kunnen passen terwijl ik dat gewoon zelf wil bepalen. Hij bedoelt het allemaal goed maar voor mij voelt het af en toe stikkend. Nu weet ik zeker dat het straks in marmaris ben dat het allemaal wel anders gaat en dat hij echt wel in ziet dat ik een verstandig meisje ben maar nu heeft hij het er nog maar moeilijk mee.
Verder merk ik dat we meer ruzie hebben naarmate we dichterbij het punt komen dat we elkaar weer gaan zien. Ik denk omdat we elkaar zo missen dat we dan weinig kunnen hebben. En daarbij heeft hij het met mij ook niet echt gemakkelijk want ik kan soms ook best moeilijk doen. Maar als we ruzie hebben dan is het wel snel weer goed zand erover en weer lachen.
Irritaties zijn er voornamelijk dat hij heel beinvloedbaar is door vrienden. Ik heb hem wel eens eerder gezegt dat ik dit echt dom vind en dat hij niet altijd met zijn vrienden mee moet lopen. Maar hij doet nog steeds zijn best om dat niet te doen maar hij vind het wel wat moeilijk. De lijst is nog veel langer maar ik zal jullie het besparen ![]()
leuk topic ![]()
Nou ik en askim maken er bijna een sport van hahaha ![]()
ook ik en askim zijn elkaars tegenpolen, hij is leeuw en ik ben vissen… niet dat ik echt in sterrenbeelden geloof maar soms klopt het gewoon echt! het maakt niet uit op welke manier maar meneer heeft altijd gelijk (ookal geeft hij het niet toe) dus vandaar de bijnaam MR RIGHT haha en vaak gaan die ruzzie’s werkelijk nergens over maargoed dat hoort gewoon bij ons en als we bij elkaar zijn hebben we daar niet echt last van maar via msn en de telefoon is het soms toch anders misschien ook omdat we elkaar echt gewoon elke dag een paar uur spreken…
iig ben ik ook iemand die wilt ‘winnen’ want normaal ben ik niet zo koppig maar omdat askim soms echt enorm koppig is ga ik me ook zo gedragen maar we weten allebei dat we van elkaar houden en zoals ik al zei soms horen de ruzzie’s gewoon bij ons we kunnen er af en toe wel grapjes over maken:
hee askim we hebben al 2 weken geen ruzzie gehad:D haha en dan liggen we allebei in een deuk
Mijn vriend en ik lijken heel erg op elkaar.
De meeste ruzie/ irritaties gaan over vertrouwen omdat hij daar zit en ik hier.
Hij vertrouwt mij echt dat merkt ik en is veel meer volwassener / verstandiger dan ik.
Ik dacht altijd dat ik al “verder” was maar door hem komt alle emoties boven die ik dacht niet meer te hebben lol
Ook als we diepe gesprekken hebben of als ik eens raar doet zegt hij altijd kan je dat niet toegeven dan als je fout zit?
Hij kan dat ook niet altijd want hij kan koppig zijn maar hij is er veel sneller overheen dan ik.
Ineens kan hij weer heel normaal doen en dat vindt ik juist zo sterk aan hem.
In de tijd dat ik nu weer contact met hem heb heeft hij me een paar echt geraakt en mij op mezelf gewezen en dat trekt me enorm in hem aan.
Iemand die gewoon alles zegt wat hij denkt want zo is hij echt.
Heerlijk maar soms zooooo moeilijk voor me maar daar kan ik alleen maar van leren ![]()
Dus ja daar hebben we dan irritaties over.
Ook over dat winnen zie ik ook wel, soms wil hij z’n zin en soms ik maar zo hoort het ook.
Dit klinkt mij wel heel bekend in de oren. Mocht je het bewuste liefdestopic gelezen hebben dan ben je misschien wel op de hoogte (check anders pagina 31/32 en een paar pagina’s daarvoor voor het begin van mijn verhaal), maar voel wel een heel groot deja vu opkomen. Ik ken m te kort en te weinig om m “askim” te noemen, maar de grootste irritatie van zijn kant nu al is dus beloftes niet nakomen en dan gewoon niks te laten horen.