Ze zeggen altijd een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, vertel ons waarom je hard hebt moeten lachen vandaag lol2 en misschien tovert het ook wel een lach op ons gezicht!!
Ooh dat is een goeie Mutlu, ik ga er zeker op letten vandaag! Maar m’n broer komt vanavond eten dus dat wordt gegarandeerd lachen om één van z’n uitspraken!
Hij is de trotse uitvinder van woorden zoals ‘motivans’ (motivering+stimulans) en de ‘mond-op-mond-reclame’!
nou liesje ik hoop het, want ik heb vandaag nog niet gelachen, wordt hoog tijd!!!
pfff heb gister echt in een deuk gelegen, had namelijk M het liedje slaap kindje slaap geleerd. dus hij dat vrolijk zingen maar de eerste keer klonk het zo grappig het ging ongeveer zo: slap kiendjee slap doar bojten lopt ien sjaaap ien sjaap mit wiete sjoentjes die drienkt zien melk zoo zoeitjes
maar na de 2e en 3e keer klonkt het al een stuk beter ![]()
en elke dag op school lig ik in een deuk! mijn beste vriendin en ik zijn echt precies hetzelfde we denken ook echt zowat altijd het zelfde en ik zit ook nog eens bij haar in de klas en reizen samen dus dat zorgt vaak voor tranen van het lachen
leuk idee dit topic ![]()
whahhahaaha hier moet ik wel hard om lachen, niemand heeft iets om hard om te lachen, nou gelukkig ben ik niet de enige;)
Mini-askim ontdekt nu steeds nieuwe dingen.
Zo probeerd ze nu te kruipen, maar gaat alleen nog in haar achteruit.
Of ze probeerd met heen en weer te wiebelen met haar kont om vooruit te komen en maakt daarbij zoveel mogelijk pruttel geluidjes. Het lijkt heel wat maar ondertussen zit ze nog steeds op dezelfde plek.
Je moet er niet hard om lachen maar zij toverd wel elke keer weer een lichlach op mijn gezicht :wub: En ondertussen schuift ze op haar buik door de hele kamer.
hhahaah janne het is dus net een diesel die niet op gang wilt komen;) kan me voorstellen dat het een lach op je gezicht brengt iig bij mij!
Jahaha Mutlu het is net een diesel. Fijn dat ze ook bij jouw een glimlach omhoog toverd :kus:
Lig ik hier n m’n eentje in een deuk.
Mini-askim wordt net wakker in m’n armen en ziet de poes op de rugleuning liggen.
Kijkt ze me grijnzend aan van hé ik ga de poes aaien. Ondertussen aait ze er lustig op los en wordt de poes steeds kaler en mini-askim steeds trotser. Poes vind dat gegraai toch wat minder geslaagd en begint voorzichtif met haar poot terug te (zw)aaien. Dat olijke hoofd van mini-askim erbij, geweldig.