Hallo, wij gaan 14 augustus naar marmaris, we zijn dan 40 jaar getrouwd.
Gr Ellie.
Hallo, wij gaan 14 augustus naar marmaris, we zijn dan 40 jaar getrouwd.
Gr Ellie.
Hallo allemaal,
Wij zijn de maand juni in alanya nadat we een rondreis Cappadocie gedaan hebben.
Wie weet een goed/koop restaurant of eethuisje in Alanya.
Wij lusten bijna alles dusā¦
groet ad cevaal:dag:
hoi,
ja moet je echt doen
als je in selcuk naar het busstation gaat daar kun je een taxi vinden die brengen je zeker naar de seven sleepers.
en als je soms nog wat zoekt voor overnachting dan is vlakbij het paris hotel vraag maar het is een simpel maar net hotel en niet te duur.
oke, dat gaan we doen!
En ja we hebben al een hotel (Kalehan).
Dankjewel!
Wij gaan in september naar Kusadasi, voor de 2e keer naar Sealight resort!cheer:vak02::zon02:
Wij gaan met zijn 2 naar Side . 27 aug tot 3 sept. Wie gaat nog meer?
MERHABA:dag:
Wij waren dit jaar in April (zoals ik al schreef) in Aydinbey Kings Palace in Side( zeer te bevelen⦠al zijn zij voor komend jaar veel duurder geworden) en in Oktober voor de 3e keer (en tevens laatste⦠chaos met grote groep Bulgaren⦠die nog erger zijn dan de Russen):mad: in Pasa Beach in Marmaris.
Hebben in middels geboekt : 19 april voor 15 dagen naar Can Garden Resort in Colakli bij Side:wereld:. Volgens de beoordelingen een zeer goede bestemming. Het wordt onze 15e vakantie in Turkije.>>>
Ben zoals gewoonlijk alweer een hele map met gegevens over hotel,plaats en streek aan het verzamelen. Dit is echt een tip want het geeft elke keer weer veel voorpret.:zon02:
VOOR NU VOOR ALLE TURKIJEFANS ALVAST EEN FIJNE JAARWISSELING EN WEDEROM EEN HEEEEEEEEL GOED EN BOVENAL GEZOND NIEUWJAAR TOEGEWENST !!!:kus:
Groetjes:dag:
Hans uit Hillegom:TURKEY:![]()
![]()
ASTAKOS
Ga dit jaar ook naar Side , de opgravingen kun je bezoeken in Sagalossos.Een boottoer Manovgat, deze dagtrip boeken bij ORA nabij hotel Elis. Jij nog tip voor mij?
Groetjes Greet
:dag:Merhaba
Ja wij gaan ook dit voorjaar naar Side (wederom naar Can Garden Resort).
Al zou het alleen al voor het mooie zandstrand zijn ( en natuurlijk het geweldige hotel.
Wij vliegen dit voorjaar op 17 april voor 15 dagen >>>
Een tip voor een trip:
(alleen bij helder weer aan te bevelen) een dagje naar en op het grote stuwmeer bij Manavgat. Boek hem niet bij je reisorganisatie/hostess
maar bij een plaatselijk reisbureau (scheelt je de helft en je zit toch op de zelfde catamaran en je hoeft niet een eindeloos aantal hotels af om mensen op te pikken en af te zetten.):zon02:
trouwens voor alle turkijefans nog de beste wensen voor 1012 !!:kus:
Groetjes
Hans uit Hillegom:TURKEY:![]()
![]()
Astakos:wereld:
Ben dit jaar wederom in Kumkoy (bij Side) en wederom hotel Terrace Beach resort van 29-6 t/m 12-7 2013 .
Geen betere plaats om met kinderen te verblijven, nu na 6 x deze plaats bezocht te hebben weet ik hier mijn loop mijn terrasjes en mijn restaurantjes , ook waar en hoe ik moet boeken en hoe ik ergens kom en zoals ik al zeg ideaal met een kind. En omdat wij op zaterdag ochtend om 04.30 vertrekken nog mooi het Hilton op schiphol geboekt voor 155,- een overnachting met 3 pers. en mijn auto kan daar de hele vakantie blijven staan.
na 8 jaar weer eens naar alanya toe van 24 sept tot 8 oct eens kijken hoe het is veranderd na 8 jaar niet meer daar te zijn geweest maar wel elders in turkije
Deze zomer, helaas niet in Turkije, maar in oktober, ga ik met vrienden een week naar Turkije, en met kerst/nieuwjaar 3 weken naar Belek⦠Dit doen we al 5 jaar, bevalt uitstekend .
Groeten Ellie Molenaar
Ik ga dit jaar naar Konakli. Bij Alanya. Het is een hotel dat net een maand open is. Hotel vikingen Infinity. We vertrekken 24 juni voor 12 dagen. Hoor goede verhalen erover, maar er zijn ook mensen die er niet tevreden over zijn. Dan weet ik niet of ik het serieus moet nemen of mensen die altijd wel wat te zeuren hebben⦠:retard: Het zal sowieso iet wat opstart problemen hebben.
Ik had al een topic aangemaakt of iemand romantische tips, speciale mooie plekjes wist in Alanya en omgeving. Maar tot op heden geen reactie⦠Misschien hier iemand?
wij gaan ook naar side maar helaas niet in die periode
Dat is ook vrij lastig, Manuele ging namelijk in 2010⦠Je reageert op een heel oud bericht ![]()
stom dat had ik niet gezien
maar wat ik mij afvraagd
is het wel zo verstandig om hier neerzetten wanneer je weg gaat
ivm inbraak
Dat is een keuze die je zelf moet maken⦠In principe weet niemand waar je woont toch?
Niemand die weet wie jij bent toch??
bij je profiel staat je woonplaats
maar iedereen moet het zelf weten
iedereen een fijne vakantie
Bij mij niet hoor!!! Ik heb dat niet ingevuld!!!