30 mei voor 11 dagen naar Kusadasi! Hotel Korumar.
Vanaf 31 Mei voor een weekje in Alanya. App/Hotel Grand Uysal. >>>
In juli, een maand naar Istanbul, Adana en Ankara ![]()
!8 dagen naar dalyan,we zijn echt verliefd geworden op deze stad.Zo van 10 tot 28 juli is ons adres dalyan,waarschijnlijk op een privebootje ergens in de delta.:D:D:D:D
Van 17 april voor 15 dagen naar Aydinbey Kings Palace in Side:zon02:
Heerlijk …aftellen geblazen al is het nog wel ver weg.Ben direkt
weer begonnen met verzamelen van artikelen over de omgeving.
(maak altijd een heel dossier… geeft veel voorpret !):wereld:
Dus als iemand nog leuke tips heeft, houd ik mij aanbevolen.
Maar voor nu voor alle Tukijefans :
EEN HEEEEEEEEL GELUKKIG, GOED EN VOORAL GEZOND
2010 TOEGEWENST !!!:kus:
Groetjes
Hans
ASTAKOS:TURKEY:![]()
ADR natuurlijk !!! héhé !!! :wub:
Wij gaan in juli naar hotel Sueno Beach in Side.
Duurt nog even, maar heb er nu al zin in!
Alanya :zon02:
Deze zomer blijf ik thuis
in Side. Ik woon er nu een paar maanden maar het vakantiegevoel is nog steeds niet helemaal weg ![]()
Wij gaan dit jaar voor de 3de keer naar Obagül (Oba) het is een dorpje net achter Alanya en wordt tegenwoordig eigenlijk al als een buitenwijk van Alanya gezien. Het ligt aan het ooststrand dus aan de andere kant van het veel populairdere Cleopatrastrand waar half NL zit. Heerlijk rustig dus:wacko:
Dit jaar gaan we de hele maand juli, een volle 4 weken en we kunnen niet wachten totdat we er weer zijn.
Groetjes en veel plezier iedereen! :dag:
Het hotel waar wij dit voorjaar naar toe gaan ligt ook in Oba. Ben er ook al eerder geweest, maar dan in aparthotel Horizon. Vind het persoonlijk daar ook fijner, dan in Alanya zelf. Maandags de grote markt en zijn eigen moderne winkelcentrum. Heerlijk daar. Wil je wel naar de drukte… even een paar km wandelen langs de kustweg, of anders even het dolmusje pakken.
:vak01:
In September weer terug naar Icmeler!!!cheer
Het is daar super gezellig en heel mooi.De stand van het grond water blijft hoog daar dus ook in september is het daar groen.Je kunt er heerlijk paardrijden, boot tripjes maken enz. Ook de weekmarkt is een aanrader.Verblijf weer in het grand Mirage hotel.Niet super de luxe maar gezellig ,schoon lekker eten en met vriendelijk personeel.Kan niet wachten!
Here we come…
Deze zomer zit ik weer in Alanya.
:zon02:
Ik ben deze zomer nog altijd in Kusadasi waar ik al meer dan 10 jaar woon.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
In Alanya natuurlijk, maar gewoon aan het werk hoor, niets vakantie in het hoogseizoen
.
Voor degenen die binnenkort naar Alanya komen: heerlijk weer!
Ik ben va 24 juni in Kusadasi te vinden, helaas maar 1 week…maar gelukkig ga ik 1 week lol2!
Ik ben van 12 juli tot en met 12 augustus in Izmir, Fethiye, Antalya, and so on!!
lol2
ik zal deze zomer helaas in holland verblijven,maar ben 4 jaar lang regelmatig naar Selcuk gereizd om bij myn turkse familie te zijn.
selcuk is niet zo bekend bijtoeristen aar ligt op 15 km van kusadasi en je vind daar de bekende efes de maagd maria en een enorm leuk turks restaurant genaamde
de seven sleepers. alle de moeite waard om een dag door te brengen .
gr Ayse
Wij gaan in augustus naar Istanbul, Cappadocie (Goreme), Dalyan, Selcuk en weer terug naar Istanbul. Heerlijk, we hebben er zo’n zin in! Rugzak mee en met het openbaar vervoer er op uit! :nod:
In Selcuk gaan we zeker even kijken of we rest. de seven sleepers kunnen vinden!! haha