Waar 90 dagen wonen in Thailand?

Nou, da’s dan altijd nog beter dan helemaal niet :tssk:

Wat bedoel je hier mee als ik vragen mag?

gr van Moira

Dat mag!

*Hallo,

Die 40.000 bath betaal je wel …huurt. Het kost …prijzen. *Ik ben het dus niet geheel met je eens.
**
gr van Moira

Waarop ik antwoord: Nou, da’s dan altijd nog beter dan helemaal niet :tssk:
Vandaar!!

Oke hahaha ja alleen ik zou zelf nooit er naar toe gaan en dan het risico lopen dat je niets vind.
Zit je dan in je hotel wat gewoon meer kost.

gr van Moira

Da’s waar!!

Hotel Subhamitra te Hua-Hin.

Kamer v.v airco, t.v, koelkast, 2 persoonbed, badkamer, ruimbalkon, zwembad, telefoon, helaas geen internet maar er zal wel een wifi hotspot zijn want zit in het centrum, excl. ontbijt. kosten 800 Thaibath p/d maal 90 dagen is 72,000 Thaibath.
Dat is nog altijd goedkoper dan 40,000 Thaibath p/m, totale kosten 120,000 Thaibath.
Op zich prima hotel, ontbijt vanaf 08.00 uur, en de keuken is open tot 17.00 uur met Thai en europees eten.
Geen backpackers lowcost toestand, maar gewoon goed te doen.

Hallo,

Ja die is toevallig wat goedkoper maar ik praat zelf over 4 en 5 sterren hotels waar wij verblijven. Wij hebben een hotel nodig altijd met een werkdesk, goed internet en op dit moment een gym heel belangrijk. Verder koken wij zelf ook nog wel een dan is een keuken wel erg fijn. Verder is het voordeel van een appartement dat je lekker een huiskamer hebt waar je lekker kan hangen om tv te kijken.
Als je veel tijd in je kamer doorbrengt dan is die extra ruimt toch wel even heel fijn en dan is het soms ook niet weer niet erg om iets meer te betalen. Al blijft een appartement goedkoper dan in een 4 a 5 sterren hotel te verblijven.

gr van Moira

We hebben uiteindelijk besloten in elk geval 30 dagen naar Koh Tao te gaan (appartement is geboekt). Daarna zien we nog wel waar we heen gaan. Heel erg bedankt voor alle informatie allemaal, het heeft enorm geholpen!

Ik probeerde ook aan te geven om de eerste tijd even opzoek te gaan naar wat er te huur is en als je dan aan je budget moet denken zou dat een goede optie kunnen zijn, verblijf zelf in mijn eigen ***** sterren hotel.

Hallo,

Dat klopt maar mij soort reizen is ook niet echt op budget hihihi. Alleen wij huren nu appartementen voor het comfort en omdat het goedkoper is in mjn geval.

g van moira

Dat is mij ook wel duidelijk, het was ook behulpzaam bedoelt voor degene die het topic was begonnen, I LOVE COMFORT.

Hallo,

Ja ik hou heel veel van comfort wie eigenlijk niet hihihi.

gr van Moira

Backpackers :retard:

Hallo,

Nou ik denk dat backpackers wel van comfort houden alleen het geld niet hebben of de keuze bewust niet maken. Ik denk dat als ze een 4 sterren hotel verblijf kunnen krijgen voor 200 bath dan staat ze vast vooraan hihihi.

gr van Moira

Dat zou best wel eens kunnen kloppen.