VW gezocht Himacahl Pradesh - india - niet via een organisatie !!

Hallo allemaal;

Tijdens onze reis van enkele jaren proberen wij op iedere plek waar wij komen een aantal maanden vrijwilligerswerk te doen. Momenteel zitten wij in Nepal en vanaf begin volgend jaar ( waarschijnlijk maart) reizen wij naar Himachal Pradesh in India voor ongeveer 5 a 6 maanden.
Wij zoeken een leuk project waar wij enkele maanden kunnen werken. Wij is in dit geval mijn vrouw, zoon van 17 en ik zelf. Wij kunnen werken in scholen bij verschillende groepen (bij voorkeur tot ongeveer 15 jaar) of bijvoorbeeld in weeshuizen. Onze achtergrond is zorg, onderwijs en management gerelateerd.

Wij willen absoluut niet via een organisatie werken dus die hoeven niet op deze oproep te reageren.

Wel zoeken wij kleine lokale projecten waar mogelijk mensen op hun reis tegen aan zijn gelopen of waar andere eerder hebben gewerkt. Bij voorkeur wonen wij bij de lokale bevolking.
Daar hebben wij goede ervaringen mee.

weet je iets of heb je ervaring met wat wij zoeken of hier hebben beschreven mail mij dan even. Ik zit niet in een gebied met internet en kan lang niet altijd even snel reageren. Kan soms wel een week of twee duren.

Grtz Q