Begin oktober wil ik voor zes maanden naar India om te reizen en voor vrijwilligerswerk (ongeveer 2 maanden).
Graag zou ik in contact willen komen met stichtingen zonder bemiddeling van een commerciële organisatie zodat ik geen extra kosten aan bemiddeling kwijt ben.
Ik vertrek 24 september naar Faridabad om daar in een weeshuis te gaan werken. Ik heb dit geregeld via WLS International. Het is de eerste keer, maar het contact met de stichting en de contactpersoon in Delhi is heel plezierig. Ik hou jullie op de hoogte
Ik ben de oprichter van een nieuw project dat als doel heeft vrijwilligers een bijdrage te laten leveren aan de Engelse les op een school voor kinderen van 6 tot 16. De school ligt in het zuiden van India, in de regio Tamil Nadu. De school is onderdeel van een organisatie waar ook een weeshuis onder valt. Het weeshuis bevindt zich op hetzelfde terrein en ook op het weeshuis kunnen vrijwilligers zich inzetten. Eind oktober gaat Jasmijn als eerste vrijwilliger richting India voor tenminste twee maanden, naast Jasmijn is er nog plek voor twee vrijwilligers. Wij brengen geen kosten in rekening voor het werk en het verblijf, wel vragen we om donateurs te werven voor de Nederlandse stichting die het weeshuis steunt. Als je vragen hebt of eens met Jasmijn zou willen praten kun je altijd contact opnemen. Kijk ook eens op http://vrijwilligerswerkzuid-india.nl/
Veel succes met een geschikte plek zoeken en vooral heel veel plezier!