Vrijwilligersmaatje gezocht India

Hallo beste reiziger,

Ik ben op zoek naar een reismaatje om 4-5 maanden vrijwilligers werk te gaan doen in India, het lieft op een project met kinderen en of gehandicapten. Vertrek tussen okt -dec 2009.
Ik ben 31 jaar, een gezellig rustig persoon en ben op zoek naar een vrouwelijk reismaatje die zin heeft om mee te gaan.
Spreekt het je aan? Dan hoor ik graag van je.

Groetjes,
Sandra

Hoihoi,

Ik ben ook op zoek naar vrijwilligerswerk, eventueel in India.
Heb jij al een project of ken je mensen daar bij wie je terecht kan?
Ik ben net afgestudeerd als ergotherapeute, 23 jaar en zou ook heel graag voor enkele maanden naar het buitenalnd gaan om daar een handje toe te steken!

Ik hoor het wel!
Groetjes,

Jantien

Hallo,
Ik kan jullie helaas niet helpen, maar ik heb een vraag of jullie mij kunnen helpen.

Ik ondersteun namelijk al een aantal jaren een meisje (scholing enz.). Maar nu begin ik te twijfelen aan haar bestaan. Ik weet niet of jullie toevallig in de buurt komen, en of jullie dan eventueel langs willen gaan ?
Ze zou moeten wonen in “R.R.- District 501.601 in Hayathnagar Mandal”. Ik weet niet eens waar dat is, maar waarschijnlijk iets onder de lijn Bombay, in het midden van het land.

Graag hoor ik van je, waarvoor bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten,
Jan (krokus20@gmail.com)

Hallo Sandra,

Ik ben net terug van een vakantie van 4 weken in Inda.
Zou ook graag voor eenlangere tijd weg willen, o.a. vrijwilligerswerk doen.

het land trekt mij heel erg aan. Spreek de taal Hindi, dus dat is mooi meegenomen.

Heb je inmiddels een project gevonden enof hoe kom je eraan?

Hoor je graag,

Sanny

Hallo allemaal

Mijn reis naar India gaat niet door maar het lukt me niet om mijn oproep te verwijderen. Sorry voor de late reactie. Hopelijk vinden jullie allemaal een andere geschikte reisgenoot.

Groeten,
Sandra