Ik ben Gaby, 21 jaar. Ik ben van plan om voor minimaal 6 maand als vrijwilliger naar India te gaan. Nu zoek ik nog een reismaatje!
Ik heb al wel gekozen voor de organisatie ‘Commissie Samen’ ( www.commissiesamen.nl) Het is een kleine en goede organisatie.
Ze richten zich op projecten waar straatkinderen worden opgevangen.
Ik wil graag begin 2010 naar India.
Als je interesse hebt, mail me dan graag! [EMAIL=“xx_gaby_xx@hotmail.com”]xx_gaby_xx@hotmail.com (lage streepjes)
Ik heb zelf in de slum gewerkt 4,5 maand in Mumbai SUPER!!Dus ga vooral lekker genieten dat heb ik eigenlijk heel weinig gedaan vond het heel zwaar en heftig om daar te wonen en het werk te doen zoveel ellende maar geloof als je het moeilijk krijgt doorzetten.Dit wordt een ervaring van je leven en het gaat je zeker op een goede manier veranderen ga niet te veel plannen boek je ticket neem spaar geld mee zorg voor de eerste nachten een slaap plek en laat voor de rest alles over je heen komen .Oja en laat je niet oplichten ! tip als je aan komt op de taxi’s ziotten van die meters die eerst omdraaien en dan pas instappen en je aan de meter houden anders ga je zoveel veel betalen.Maar ook dit soort dingen kan je zoveel vertellen maar ga het lekker ontdekken.Veel plezier ga lekker in je eentje de eerste dagen overleef je wel.
Ik heb een reismaatje gevonden!
Ik kon het bericht niet verwijderen dus dan maar op deze manier:)
Groetjes, Gaby
Ps: dimartino, ik ben vorig jaar al in India geweest en heb daar ook alleen gereist wat prima ging. Maar voor een half jaar wil ik graag met iemand samen.