Hallo allemaal,
Ik ben Evy, 21 jaar en over een half jaar klaar met mijn bachelor sociale geografie en planologie. Dit betekent dat ik nog een half jaar vrij ben voor ik aan mijn master ga beginnen en in die periode wil ik vrijwilligerswerk gaan doen en gaan reizen.
Op dit moment heb ik contact met een vrijwilligersorganisatie in Zuid-India (http://vrijwilligerswerkzuid-india.nl/) en ik wil graag 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen voor dit project (in maart en april 2014). Het is een weeshuis voor kansarme kinderen en daarbij zit ook een school. De voornaamste taak is om deze kinderen te helpen met het verbeteren van hun Engels en ze daarnaast ook wat extra aandacht te geven. Afgelopen week heb ik met iemand van deze organisatie gesproken en hij gaf mij als tip om samen met iemand te gaan. met z’n tweeën kun je meer bereiken en kan de aandacht voor de kinderen beter verdeeld worden. Ook is dit project nog niet zo lang geleden gestart en ligt er nog geen vast takenpakket, waardoor er veel ruimte is voor eigen invulling en dit is met z’n tweeën beter in te vullen.
Lijkt jou het wat om vrijwilligerswerk te doen in India? In de maanden maart en april? Laat het mij dan weten!
Ik zou het heel leuk vinden om iemand te vinden waarmee ik dit kan gaan doen
Groetjes, Evy