Jan-Feb 2009 2 maanden vrijwilligerswerk India

Haai Allemaal,
Mijn naam is Sanne ik ben 24 jaar oud bijna afgestudeerd pedagoge en woon in Nijmegen.Van Feb. 2008 tot Juli 2008 heb ik 6 maanden op een Don Bosco project gewerkt in Zuid India.

Ik heb een super tijd gehad en heb verschillende dingen gedaan zoals lesgeven en activiteiten organiseren op een plaatselijke basisschool, (kids van 3 tot 12 jaar) begeleiding van jongens op opvang in de leeftijd van 10 tot 20 jaar m.b.t. huiswerk, sport, spel, engels, en er voor ze zijn.

Begin Januari vertrek ik opnieuw naar het project voor 2 maanden om mensen op te zoeken en werk te verzetten. Ik kijk er erg naar uit! Maar natuurlijk ga ik liever met iemand samen die er zin in heeft om aan de slag te gaan in een andere cultuur en veel te beleven!

Steekwoorden: Het echte India, cultuur, gezelligheid, gastvrijheid, werken met kinderen/jongeren iets voor anderen willen betekenen.

Mocht je interesse hebben laat het weten!
Graag hoor ik van je! En wie weet gaan we een super tijd beleven!
Groetjes Sanne :wereld:

Dag Sanne,

Je project lijkt me wel wat! Kan je er wat meer over vertellen?
Ik ben 25jaar, wiskundige van opleiding, van de omgeving van Brussel. Ik zou graag enkele maanden vrijwilligerswerk gaan doen.

Groetjes,
Eva

Haai Eva,
Super om iets van je te horen!
Ik ben dus opzoek naar een reismaatje om 2 maanden te gaan werken op een Don Bosco project in Zuid India. Ik vertrek 10 jan. en blijf tot ongeveer 12 maart. In de ochtend-middag en avond zijn er 75 jongens op het project van 10 tot 18 jaar welke begeleid worden met huiswerk maken, activiteiten, sport. In de ochtend is er de mogelijkheid om les te geven op de plaatselijke basisschool aan kinderen van 4 tot 10 jaar. Het is belangrijk dat je kunt impoviseren, het leuk vindt om actviteiten te organiseren en in bent voor een fantastische tijd waarin je veel voor de jongens kunt betekenen en het echte India leert kennen.
Tijdens mijn vorige reis heb ik een weblog bijgehouden… Maybe leuk om op te kijken
www.sanneendorien.waarbenjij.nu
Mocht je willen bellen voor meer info feel free!
0031618329224
Groetjes Sanne