Ik ben Evy, 21 jaar en over een half jaar klaar met mijn bachelor sociale geografie en planologie. Dit betekent dat ik nog een half jaar vrij ben voor ik aan mijn master ga beginnen en in die periode wil ik vrijwilligerswerk gaan doen en gaan reizen.
Op dit moment heb ik contact met een vrijwilligersorganisatie in Zuid-India (http://vrijwilligerswerkzuid-india.nl/) en ik wil graag 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen voor dit project (in maart en april 2014). Het is een weeshuis voor kansarme kinderen en daarbij zit ook een school. De voornaamste taak is om deze kinderen te helpen met het verbeteren van hun Engels en ze daarnaast ook wat extra aandacht te geven. Afgelopen week heb ik met iemand van deze organisatie gesproken en hij gaf mij als tip om samen met iemand te gaan. met z’n tweeën kun je meer bereiken en kan de aandacht voor de kinderen beter verdeeld worden. Ook is dit project nog niet zo lang geleden gestart en ligt er nog geen vast takenpakket, waardoor er veel ruimte is voor eigen invulling en dit is met z’n tweeën beter in te vullen.
Lijkt jou het wat om vrijwilligerswerk te doen in India? In de maanden maart en april? Laat het mij dan weten!
Ik zou het heel leuk vinden om iemand te vinden waarmee ik dit kan gaan doen
Haj Evy,
Ik ben Lisa en 22 jaar. Ik heb bijna mijn bachelor Vastgoed&Makelaardij afgerond en daarna wil ik ook graag twee maand vrijwilligerswerk gaan doen. (Februari/Maart of Maart/April)
Mijn voorkeur is India of Nepal. Ook ik reis alleen en ben opzoek naar een reisgenootje!
Mocht je avontuurlijk/sportief zijn…(Ik zou vanaf februari al naar Nepal willen, het liefst een trekking maken in de Himalaya).
Wat leuk dat je ook van plan bent om te gaan reizen! Mijn plan is om eind feb weg te gaan en dan van maart tot half april vrijwilligerswerk te gaan doen bij dat weeshuis/school. En daarna nog even in india te blijven en dan wil ik nog verder naar Zuidoost azie. Hoe lang ben jij van plan te gaan?
In welke stad woon je? Misschien dat we wat af zouden kunnen spreken of anders telefonisch/via mail!
Ik ga drie maand weg…of febr tot april…of eind febr tot mei.
Maar dat ligt aan de mogelijkheden van een reisgenootje.
Zou je mij even je telefoonnummer kunnen mailen?
Ik bel je dan wel even en kunnen we wat regelen
Ik woon in het oosten van het land, maar ik kan overal komen!
Hoi allen!! Ik ben vanaf 10 maart 3 weken in nepal en zoek iemand om de annapurna bace camp trek mee te doen!! Zijn jullie daarin geïnteresseerd?? Ik ben 21 jaar en net afgestudeerd aan de SPH! Ik ga in mijn eentje op reis en hoop veel mooie dingen te zien en leuke mensen te ontmoeten! Let me know!!