Vrouwelijk(e) reismaatje(s) voor ong 4 wkn Aussie eind 2010

Hallo allemaal,
Ik ben Renee (vr) 33 jaar en ik kom uit Gelderland.
Ik ben op zoek naar 1 of meerdere reismaatjes voor naar australie te gaan. De bedoeling is eind van dit jaar voor ongeveer 4 weken daar heen te gaan. Ik ben iemand die bewust in het leven staat en graag alle kanten van het leven in aussie wil ontdekken. Ik ben ook heel sportief en lijkt me te gek om daar paard te rijden en te duiken ik heb mijn paddy. Ik wil het wel proberen een beetje low-budget te doen dus een bus kopen/huren is misschien een optie net zoals couchsurfing. Ik heb verder nog niet echt een route dus ik sta open voor ideeen. Dus ben jij iemand die het belangrijk vind om vooral relaxt door aussie te trekken mail me dan gerust.
Liefs Renee

[quote=“ajacied, post:1, topic:76486”]

Hallo allemaal,
Het lijkt me te gek om daar paard te rijden en te duiken ik heb mijn paddy, maar dat is geen vereiste.:wink: Ik heb verder nog niet echt een route maar het lijkt me super om oud en nieuw in Sidney te vieren. Verder sta ik open voor ideeen. Dus ben jij iemand die het belangrijk vind om vooral relaxt door aussie te trekken mail me dan gerust.
Liefs Renee

Hey ik zou wel mee willen gaan maar ben er al geweest voor een jaartje paardrijden is daar dus de max, heb ook de privilege gehad om enkele maanden toeristen te paard rond te leiden in het regenwoud en lekker een plonsje te gaan baden met de paarden (best jobieverhad dus zeker doen!) zelfs moet je niet perse gaan duiken… met snorkelen is het al adembenemend :). waarom ik wel nu reageer is dat m’n beste vriend(en) daar dan gaan zitten en mss ik toch wel afkom voor nieuwjaar mocht er niets anders uit de bus komen… heb de landen errond al zowat gedaan, indonesië nog niet dus mss kan ik dat combineren. maar mocht ik in de buurt zijn… is het mss leuk om even samen te reizen…keep me posted if u can
groetjes

Hai Renee

Ik ga aankomende vrijdag met iemand afspreken om te checken of het klikt, indien het klikt ga ik in oktober naar melbourne, en ga ik met haar 6.5 weken met de camper naar cairns.
Erna wil ik zelf verder gaan, hoe en wat is nog niet bepaald duidelijk, maar paardrijden staat wel hoog op mn verlanglijstje.
Met oud&nieuw wil ik graag in sydney zijn (al offerte voor aangevraagd), en voor de rest nog helemaal flexibel, wil graag de ‘echte’ outback in, en zeker langs perth en broome.

Ik hoor het wel!

groetjes
fresia (30 jaar)

Nalatliala:
Oke, nou misschien heb je nog tips voor me waar ik leuk kan rijden en wat een beetje te betalen is. Ik ben een gevorderde ruiter.
Bedankt voor je reactie. Ik weet verder nog niks over mijn plannen maar ik hou je op de hoogte.

Scarabee:
Ik heb nog geen concrete plannen maar waarschijnlijk word het wel een week of 5 a 6 ipv 4.:slight_smile:
Bedankt voor de reactie.
Maar hou me maar in op de hoogte van je plannen dan kunnen we wel contact houden als ik wat meer weet over hoe ik het allemaal ga doen.

Liefs Renee

Hoi Renee,

hoe staat het met je Australie plannen? Zelf heb ik net vrij kunnen regelen van begin december tot eind januari en zou graag de Oostkust van Australie willen verkennen met eventueel uitstapjes naar Tasmanie en Fiji. Ik heb echter nog niets geboekt en ben dus nog volledig flexibel…

Ben trouwens 31 en kom uit de buurt van Maastricht…

Groetjes Ilse