Vrouw komt om in Turkije

Heb zojuist het nieuws bekeken op internet. Hierin kwam dat een vrouw mogelijk zou vastgehouden worden in een hotel in Antalya door een Turkse vriend die ze bij haar vorige vakantie heeft leren kennen… Dit heeft ze althans naar vrienden in België gestuurd via sms omdat die de politie zouden verwittigen. Uiteindelijk zou ze van de 4e verdieping gesprongen zijn of vermoord ? Dit zijn ze momenteel nog aan het uitzoeken…

Bekijk het allemaal hierop: http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm

Klik je vervolgens op: Dinsdag 13/06 , 13u
Het bericht komt voor op 10 minuten en 15 seconden !

Vreselijk !!!

ja lekker…!!

Vreselijk gewoon

wat erg!!

Ziehier de tekst die nu online staat:

Turkije: Limburgse vrouw komt om
Een vrouw uit Sint-Truiden is vorige donderdag in verdachte omstandigheden om het leven gekomen in een hotel in Turkije. Officieel heeft ze zelfmoord gepleegd. Ze zou van de 4e verdieping van haar hotel naar beneden zijn gesprongen. Maar vrienden van de vrouw hebben de dag voor haar overlijden sms’jes van haar gekregen.
Daarin vroeg ze in paniek om de politie te verwittigen omdat ze ontvoerd was. De politie vond de zaak alarmerend genoeg om in te grijpen en bracht Turkije op de hoogte. Dat leidde maandagavond al tot een lijkschouwing. De resultaten daarvan zijn nog niet bekend.

laat mn ouders dit maar niet horen

Nou Bloem, toen ik dat nieuws hoorde, moest ik direct aan jou denken en mss besef je nu wel aan wat je mss bent ontsnapt … Want na dit verhaal ben ik echt blij dat wij je hier nog mogen op het forum ontmoeten. Mss heeft dat meisje hier ook nog op dit forum gezeten, who knows ?
Wat ik hiermee wil zeggen: dat je de juiste beslissing hebt gemaakt om even terug naar Nederland te komen en als je er wat overheen bent, kan je nog altijd terug ! Want het mag gezegd: Wij verliezen niet graag iemand van op het forum hier !

@Bloem
Dacht daar dus ook al heel snel aan nadat ik het bericht gelezen had. De moeder van Bloem heeft nu helemaal geen rust meer als ze terug gaat naar Gümbet.

Wat een vreselijke berichten allemaal. Waar is men in deze wereld in vredesnaam mee bezig?
Er zijn geen woorden voor.
Ik ben blij dat Bloem veilig in Nederland is.

Zo komt Turkije wederom in de negatieve publiciteit, door van die gestoorde gasten. Hier moeten de goede mensen weer onder lijden.

Ik voel mee met de familie van deze vrouw. Het is vreselijk om op deze manier aan je eind te komen.

Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Verschrikkelijk, wat moet die vrouw angstig geweest zijn…

Stelletje gewetenloze mensen bestaan er toch

Ja idd, en ik hoop dat ze de afloop ook nog bekend maken ! Of het nu zelfmoord was of moord, maar heb er niet echt zo een goed gevoel bij ! Ga nu even kijken naar het nieuws of ze al meer hebben gezegd erover. Ik heb het opgenomen, als er al meer nieuws is, laat ik het jullie weten !

En nu het krantenartikel :

Dodelijke val over balkon in Turkije geen zelfmoord
Vriendin in België kreeg sms met hulpkreet
TONGEREN - Een 45-jarige vrouw uit Sint-Truiden is vorige week donderdag in het Turkse Antalya om het leven gekomen nadat ze van het balkon van haar hotelkamer op de vierde verdieping gevallen was. Zelfmoord, zo luidde de officiële doodsoorzaak in Turkije.
Een vriendin die in Borgloon woont, meldde vrijdagavond echter aan de politie dat ze van de Truiense vrouw sms-berichten had ontvangen waarin die vroeg de politie in te schakelen omdat ze ontvoerd was. Speurders van de lokale politiezone Borgloon vonden de informatie ,zwaarwichtig genoeg om aan de Turkse collega’s door te spelen.‘’

,Mogelijk is er iets meer aan de hand dan zelfmoord. Wij kunnen ons nu vanuit België niet met het onderzoek bezighouden’', aldus commissaris Wilfried Nelissen van Borgloon. Het stoffelijke overschot van de vrouw bevindt zich nog in Turkije.

Daar vond een autopsie plaats, maar het is nog wachten op de resultaten. Commissaris Nelissen, die het ministerie van Buitenlandse Zaken contacteerde, heeft aan de verbindingsofficier in Turkije gevraagd hem in te lichten over de resultaten van de lijkschouwing. De Belgische consul in Turkije is naar Antalya gereisd om het onderzoek van dichtbij te volgen. De vrienden van de vrouw zeiden overigens dat ze tot woensdag via sms altijd opgewekte berichten van haar hadden ontvangen.

Ohw wat een verschrikkelijk verhaal!
Bloem ik moest ook meteen aan jou denken toen ik het hoorde, ben blij dat je nu weer veilig in Nederland bent!
Getsie bah wordt er helemaal niet goed van als ik eraan denk! iid misschien is ze hier ook wel eens geweest…
Hoop dat ze het snel op kunnen lossen en dat haar vrienden en familie snel duidelijkheid hebben!

Liefs Rieneke

Volgens mij is dat het moeilijkste voor haar vrienden en familie en vooral haar moeder denk ik, dat ze niet weet wat er met haar dochter is gebeurd. Die onzekerheid: moord, zelfmoord ? Wat ze heeft doorstaan en zo… Moet ik nu steeds aan denken en ik ken die vrouw nog niet eens…

Inderdaad, echt vreselijk.

Groet jac

@Sev
In België niets meer in het nieuws geweest over het onderzoek in Turkije?

hmhm neen, volg het nieuws elke dag om de afloop te weten en nog steeds niets :bored: Ik hoop dat ze er toch nog mee voor de dag komen !

Voor alle dames hier, zo zie je maar dat niet iedereen te vertrouwen is. ook in Turkije lopen er psychopaten rond dus kies je vrienden goed uit. Vertel altijd aan iemand waar je naar toe gaat en met wie je gaat. Tip: Hou afstand van agressieve en (overdreven) jaloerse mannen.