ik had toch even een vraagje. Ik heb al wat reis ervaring maar nooit in me eentje. Nu twijfel ik waar ik het besten alleen als brouw heen kan gaan. ik twijfel tussen costa rica of sri lanka of de filepijnen . heb ongeveer een maand de tijd in nov ongeveer 3000 euro te besteden. ik hou van natuur en wil graag mijn penny halen. hebben jullie tips misschien mooie routes?
Hoi Brechtje,We kunnen alleen voor Sri Lanka spreken. Ja hoor, gewoon veilig ook in openbaar vervoer, MITS je
Alleen bij daglicht reist, dus echt niet 's avonds (vanwege slecht verlichte straten en busstations en helaas nét wat te vrouwonvriendelijke cultuur)
En verder geen dingen doet die je in NL ook niet zou doen. Dus alleen in zwemkleding lopen op/bij het strand en niet gewoon in stadsstraten/winkels/bussen, niet alleen in een donker zijstraatje lopen of een taxi nemen etc.
Zonodig ‘je mannetje staat’, dus als bijvoorbeeld een vent in een volle bus te dichtbij komt het lokale scheldwoord leren om hem daar heel snel van af te brengen ;-):hippie: