Wie weet leuke single reizen voor mensen van 66 jaar.
Het liefst een rondreis.
Het grootste aanbod wat ik tot nu toe tegenkwam ging tot 55 jaar.
Graag reakties.
Ineke Manning.
Hoi Ineke,
Heb je al bij de singlereizen op de Wereldwijzer reismarkt gekeken? www.wereldwijzerreismarkt.nl/wrm.singlereizen.php
hallo Inrkr,
Ik ben op zoek naar het zelfde.Als je een goede tip krijgt,wil je die dan ook aan mij sturen.
Groet Ben
Hallo Ben.
Dat zal ik doen, als jij iets vindt stuur je me dan ook even een berichtje?
met vr.gr. Ineke Manning.
ik ben ook nog op zoek, als jullie iets vinden. groet stoof
hallo.
kan helaas niets vinden voor deze leeftijd.
het houdt op bij 55 jaar.
ben jij ook een vrouw?
gr. Ineke Manning.
Hallo.
Aan wat voor soort reisbestemming zit jij te denken?
Ik zou graag een rondreis willen maken b.v. Marokko - Jordanie of India.
vrgr. Ineke Manning.
ik ben een man, en dacht aan Amerika.
Hoi Ineke,
Bij Kras single-reizen hebben ze een groep Alle leeftijden. Bij het tabblad data en prijzen zie je de groepssamenstelling. Vaak zijn dat mensen van boven de 65
Groetjes Willemijn
Hallo Willemijn.
Hartstikke bedankt, ga ik daar eens kijken.
vr.gr. Ineke Manning.
Hallo 60 plussers,
Waarom afhankelijk zijn van een reisbureau en achter het vlaggetje aanlopen van de touroperator?
Een mooie reis organiseer jezelf. Je hebt dan 100% de regie in eigen hand. Je kunt gaan en staan waar je wilt en maakt zelf uit hoe lang het duurt en tenslotte of het duur wordt of niet.
Je kunt het alleen doen met zijn tweeen of met een groepje.
Mijn eigen ervaring is dat het niet zo moeilijk is om een reisgenoot of genoten te vinden. Ik vind het prettig om EEN reisgenoot te hebben.
Je maakt vervolgens een draaiboek van wat je wilt en zoekt daar de passende vliegmaatschappij-bus-trein-hotel-B& B -hostel bij.
Met internet in de hand wordt dan de wereld opeens je achtertuin.
Ik heb inmiddels 12 van die reizen naar andere einden van de wereld gemaakt en het smaakt nog steeds naar meer.
Je moet wel een beetje lef hebben en niet gelijk beginnen met Tibet of Chili.
Als je wilt dat ik het je uitleg hoe je zoiets praktisch moet invullen dan kun je je melden.
Groeten,
Globetrotter van inmiddels 66 jaar.
Hallo Grijzeduif,
Ik ben het helemaal met je eens,ik heb ook altijd zelf de ticket en de rest van hier uit geboekt.
Heerlijk om niet met een man of 30 in een bus te zitten en niet verplicht bent waar je heen gaat.
Met een eigen busje en chauffeur bepaal je zelf waar je heen wilt en ze weten ook echt de mooiste plekjes.
Tuurlijk is het gezelliger wanneer een reisgenoot met je mee gaat.
Maar ja vind maar een reisgenoot,het lijkt wel of iedereen bang is om zelf iets te ondernemen.
Groetjes,
Reentje.
hoi Ineke
Ik ben een sinds paar maanden gepensioneerde vrouw van 65 lentes, ik ben ook zoekende naar een leuke single reis voor 2015,
dus ik heb nog tijd zat.
Het liefst zou ik reizen met een leeftijdgenoot, maar die heb ik nog niet gevonden en dacht, misschien heb jij interesse ???
Ik zou naar zuid America willen of Jordanie en nog meer.
Ik zit sinds 2012 op reisgenoten, als
( rietpenseel ) maar heb eerlijk gezegd niet veel hierop ondernomen, aangezien in mn familie iemand
kwam opdagen om mee te reizen.
Hoop wat van je te horen, groetjes Ria uit Ermelo
Hoi!!!
Heb in al mijn 9 reizen nog maa r1 keer ‘‘een koppel’’ in de groep gehad en de rest waren singles. Heel gevarieerd altijd.
Mag het ook wat verder zijn ? Kenya iets voor jou ?
Niet alleen, maar wel mogelijk om je eigen ding te doen ? (of met iemand anders uit het mini groepje, zoals deze 2)
Kijk eens hier : LINK
Ik heb al 2 andere geinteresseerden . Diny vond het de eerste keer ook heel tof. Ziehier : Diny’s verslag
Groetjes
Monique
Hallo globetrotter,
Reizen is voor mij een passie en heb al het een en ander ondernomen. Thailand.(alleen) India (2 vrouwen) en Indonesie.(1 vrouw) via verschillende reissites
Juist het vinden van de juiste reisgenoot ook qua leeftijd vind ik niet echt makkelijk.
Ik houd me dus aanbevolen voor jou adviezen.
Vriendelijke groeten marel1
Dat is nou net het probleem, ik ben ook erg reislustig en heb ook al veel reiservaring. Ik krijg het ook wel georganiseerd, maar ik wil niet alleen.
Een vrouw van 66 jr met heel veel tijd en zin.
Globetrotter,
ik weet niet meer waar ik je terug kan vinden.
Ik had m’n tekst wat aangepast en nu staat het dus hier
Jammer ik had graag van je adviezen gebruik gemaakt
Gr marel1
Hallo vitaminen,
Misschien kunnen we het een en ander uitwisselen qua ideeën en plannen.
Groetjes marel1
Hallo Vitaminen/Globetrotter/Mare/Grijzeduif/Reentje,
Ik ben Rietpenseel en zoek in t voorjaar 2015 een leuke reis.
Kunnen we met zn allen een keer bij elkaar komen bv bij V&D in Amersfoort ofzo en kijken of iets of iemand klikt
en reizen bespreken.
Wie weet komt er iets gezelligs uit. Ik ben 65 jr jong. Groetjes allemaal
Ik sluit mij bij “GrijzeDuif” aan. Ik reis nu acht jaar elke winter naar Thailand. Ik boek altijd een reguliere vlucht en soms voor de eerste dagen een hotel. Verder huur ik een auto (is altijd een automaat vanwege het links rijden) en kan dan gaan en staan waar ik wil. Onderdak is nooit een probleem. Sinds een paar jaar heb ik een Thaise vrouw en nu ook ons dochtertje van 2. Zij zijn nu op familiebezoek en ik volg op 4 december. Overigens ben ik ook 66 jaar. Thailand is een uitstekend land om als beginneling mee te starten. Beste tijd is november tot april. Leuk om een keer het Thaise Nieuwjaar (13 april Songkran) mee te vieren. Je houd het zeker niet droog. Ik ben altijd bereid meer gedetailleerde informatie te geven.
Groeten van Frans