Reisgenoot/reisgenoten gezocht 60+

Een weekendje weg in eigen land, een citytrip, een langere ontdekkingsreis. Het lijkt me gezellig om mensen te ontmoeten die ook op zoek zijn naar reisgenoten 60+ om te zien wat we met elkaar kunnen opzetten.

4 likes

Goedemorgen, fijn dat je het initiatief neemt om een advertentie te plaatsen. Een ontmoeting is zo gepland.

Hoi Madaleine,

Ik weet niet of het ook een man mag zijn. Ik ben 68 jaar en zeer bereisd. Nu is europa aan de beurt.

Ik woon in Hoofddorp.

0620333682

Hallo Madeleine1,

ik ben Jet en dol op reizen en nieuwe avonturen. Ben 68 jaar en zit nu nog in Spanje maar in februari weer terug in Nederland. Sta open voor leuke suggesties of initiatieven. Woon in Twente. Hartelijke groeten,

Jet

Hallo Madeleine1,

Bedoel je met “om mensen te ontmoeten die ook op zoek zijn naar reisgenoten 60+ om te zien wat we met elkaar kunnen opzetten” een website opzetten, een chatgroep?

Groetjes,

Estel

Hallo Jet,

Ik woon in de buurt van Rotterdam. Ben in februari weg, maar wellicht kunnen we midden maart eens bellen om wat nader kennis te maken.
Hartelijke groet,
Madeleine

Hallo Estel,
Een website is wat te veel gevraagd, maar misschien kunnen we een groep vormen van mensen. Een keer met elkaar kennismaken en dan onderling contact houden. Dan kan het zo zijn dat iemand een keer wel of niet kan, of dat twee mensen besluiten iets te gaan ondernemen, niet iedereen vind hetzelfde leuk of kan op hetzelfde moment. Maar als je een groep(je) hebt is er vast altijd wel iemand die je al kent en waarmee je iets af kunt spreken.

Dat Kees,
Ja een man mag zeker :-). Reizen en activiteiten zijn leuk met een gelijkgestemde, of het nu een man of vrouw is. Ik woon in de buurt van Rotterdam. We kunnen een keer bellen/afspreken halverwege om kennis te maken en te zien wat we eventueel kunnen en willen ondernemen.

Groetjes

Madeleine

Hoi Madeleine1,

Een gratis website is kant en klaar en zo geactiveerd (meestal met een forum en soms met extra chat functie of een formulier). Dan heb je alles op één plek en de leden kunnen zich aanmelden met de echte gegevens, maar reageren met een alias en niet zoals hier dat ik iemands telefoonnummer kan zien.

Alleen het is erg jammer dat zo een website vaak na ca tien jaar overgenomen wordt door een opkoper en weg is je content met al input. Heb ik zelf ondervonden met de webs.com (mijn studielinken, reacties op het forum en een promotie deel met veel linken naar de websites van kleine ondernemers, tevens met heel veel foto’s zijn verwijderd).

Als ik wat meer tijd, kom ik daar op terug.

Fijne dag en groetjes,

Estel

Hallo Madeleine,

Dankjewel voor je response. Halverwege afspreken hoeft niet want ik heb een mooie treinverbinding van schiphol naar Rotterdam. Ik heb nog twee weken huisarrest d.m.v het oppassen op de hond van mijn dochter en haar vriend. Daarna heb weer allevrijheid. Wat het reizen betreft zou ik graag ergens heen gaan waar ik nog niet ben geweest. Noem maar een datum in of rond Rotterdam.

Gemeende groet,

Kees

Hi Kees,

Huisarrest hahaha, in ieder geval om een leuke reden. Ik kan afspreken binnen een week vanaf nu, maar dat lukt jou niet i.v.m. de honden. Daarna pas weer na 17 maart. Ik heb ook veel gereisd en nog vaak op pad, maar het is leuker om samen met iemand een trip te plannen naar ook een plek waar ik nog niet ben geweest. Ben benieuwd welke landen/streken/steden jij al bezocht hebt. Groetjes
Madeleine

Hai Madeleine,
Fasten your seatbelt and breath normally.
Waar ik ben geweest: Amerika, Britse maagdeneilanden,Aruba,Australië,Barbados,België, Bermuda,Brazilië,Cambodja,China,Colombia,Costarica,Cuba,Curacao boven en beneden winds,Ecuador,Egypte,Engeland,Philepijnen,Finland,Frankrijk,Gambia,Gibraltar,Griekenland,India,Indonesië, Italië, Ivoorkust Sierraleone,Kenia,Kroatië kort,Laos,Maleisië, Malta,Marokko,Myanmar,Nigeria,Noorwegen,Oman kort,Panama,Peru,Portugal,PuertoRico,Sintmaarten,Dubai,Oman,Schotland,Sierraleone,Singapore,Spanje,Srilanka,Thailand,Tunesië, Turkije,Let wel: Vaticaanstad staat op zich. Engeland,Vietnam,Zweden,Denemarken,Zwitserland kort, DiegoCarcia. Ik ben vanaf wanneer ik 16 werd bij de Marine gaan varen als beroeps (machinist) Ik kon niet wennen aan Den Helder en ben daarna voor de KLM gaan werken tot mijn pensioen. Dienstreisjes en privé reizen hebben mij hierheen gebracht. Ben vreselijk Avontuurlijk en wil nog steeds weten wat er achter de horizon is.
Het is 1 hond waar ik op pas. Hij is gewend 10 uur alleen te kunnen zijn. Ik wil binnen een week met je afspreken. Vrijdag liever niet.
Of het tot reizen wordt weet ik niet’ we zullen het zien. Het uitwisselen van ervaringen boeit mij enorm. Ik trap niet meer in adviezen van individuen die zelf het land niet bezocht hebben.

Ciao Kees

Verzonden vanaf Outlook voor Android

Mooi lijstje, een groot aantal kan ik ook afstrepen! En je kunt inderdaad alleen maar ervaringen uitwisselen als je het ook ervaren hebt. Even kijken of, wanneer en waar we onze afspraak kunnen plannen. Wat er van komt dat hoeven we niet te plannen…:slight_smile:

Inderdaad. Ticket easy, of take it easy.
Ik herinner mij dat het spoor naar Den Haag in groot onderhoud is. Of het traject schiphol Rotterdam hinder van heeft weet ik niet. Anders kom ik met de auto. Dan graag de afspraak even buiten Rotterdam.
Spreek je"“”

Verzonden vanaf Outlook voor Android

Gdm zou me graag willen aansluiten lijkt mij leuk om met een groepje leuke plekken te ontdekken vooral 60+gaaf hoor

Hi Madeleine, ik kom zojuist jouw oproep tegen. Geweldig. Iets waar ik al langere tijd naar op zoek ben. Ben 68 jaar en woon dichtbij Rotterdam. Hopelijk kunnen we eens met elkaar kennismaken. Hartelijke groet Jeannette

Hi Jeannette,

Dank voor je reactie. We kunnen zeker afspreken en kennismaken. Ik ben binnenkort een poosje weg, dus het zou wat mij betreft op korte termijn moeten, of ergens na half maart. Hoor graag weer van je.
Hartelijke groet,

Madeleine

Dankjewel voor je snelle reactie. Zullen we dan in maart afspreken? Wil je al een datum vastleggen? Kan hoor. Ik werk nog een paar uurtjes in de week als zzper in mijn eigen praktijk, maar het fijne is dat niks moet, alles mag!

Hoi Madeleine,

Wij zijn een stel maar het lijkt ons leuk een citytrip of een korte tijd reizen met een klein gezelschap te doen. Zou het op prijs stellen om eens kennis te maken en te kijken wat er mogelijk is.

Vriendelijke groeten Ber

Hallo Ber,

Gezellig toch. Laten we dat zeker doen. Ik ben vanaf half maart beschikbaar. Waar wonen jullie?

Groetjes

Madeleine