Gezellige 60 plusser gezocht

Ik ben een gezellige, flexibele vrouw van 68 jaar en ik ben op zoek naar een reisgeno(o)t(e) om in eerste instantie Europese bestemmingen mee aan te doen en de bestemmingen later wellicht uit te breiden. Ik heb interesse in stedentrips, maar houd ook van de natuur. Ik fiets graag en ben in het bezit van een rijbewijs. Ik hoop op veel leuke reacties.

Hallo Joke,
ik ben misschien geinteresseerd. Wat had je zo al in gedachten voor stedentrips?
zaz10

Hallo
Ik ben een vrouw van 65j.
Ik ben ook opzoek naar gelijk gestemde reisgezellen voor door Europa te trekken.
Lutgarde1

Hallo Henk,

Ik lees jou Mail en begrijp dat Joke niet heeft gereageerd, ook ik zou graag weer eens op vakantie gaan, ben sinds 2 jaar weduwe ,ga graag op vakantie maar niet alleen, ben avontuurljik ingesteld, en ben gemakkelijk in omgang, (zegt men tenminste haha)
Ik hoop dat ik wat van jullie hoor,
Groet
Marian.

Hallo Mariane

Eerst en vooral ,Henk is voor 2 weken niet te bereiken.
Ik woon in België (Antwerpen) en ben 65 jaar. Ik hou van niet georganiseerd reizen, maar niet alleen.
Grtjs
Lutgarde

Hallo Marian, Zaza en Lutgarde,
Ik was vorige week een weekje op vakantie, vandaar dat ik nu pas reageer. Wat leuk om zoveel reacties ontvangen te hebben! Ik heb nog geen concrete plannen en sta overal voor open. Net als Marian ben ik avontuurlijk ingesteld, maar vind ik alleen reizen niet prettig. Overigens heb ik Henk destijds wel degelijk geantwoord per email. Ik heb echter de indruk dat Henk op zoek is naar meer dan een reisgenote en ons contact is daarom geeindigd. Ik vind het heel vervelend dat hij de indruk heeft gewekt dat ik niet op berichten reageer en hij mijn oproep gebruikt om met jullie in contact te komen.
Ik hoop snel wat vanjullie te horen.

Met vriendelijke groet,

Joke

Hallo Joke

Welkom terug thuis.
Ik reis ook graag, maar niet alleen. Ik hou het meest van ongeorganiseerde reizen. Het verkennen van een streek,stad… vind ik heerlijk.
Ik ben ondertussen in contact met Jane( zaza). Ik zou het fijn vinden elkaar eens te ontmoeten en zodoende onze ervaringen te delen.
Je kan me privé bereiken op : lutg.verest@yahoo.com

Groetjes
Lutgarde

Hallo Joke
Leuk om een reaktie te krijgen. Ik ben geinteresseerd in cultuur, archeologie en natuur en denk met name aan stedenbezoek met gelijkgestemden. Ben jarenlang reisleidster geweest buiten Europa voor avontuurlijke reisorg. maar Europa heeft vele mooie steden waarvan sommige al weer lang geleden dat ik ze bezocht. Zodra eens van ons een echt voorstel heeft zal ik zeker reageren.
Voorlopig staan Berlijn/Lissabon/Madrid en Rome hoog op de verlanglijst
vriendelijke groet
Zaza

Beste 60-plussers

Ook ik reis erg graag en heb dan ook heel veel (verre) georganiseerde reizen en cruises achter de rug. Dus mocht er een bijeenkomst plaatsvinden onder de 60-plussers, dan houd ik mij graag aanbevolen om hieraan deel te nemen en ook mee te reizen.

groet Carrie

Hallo Allemaal,

Wat leuk dat er zoveel berichtjes komen, ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat.
Ongeorganiceerd lijkt me spannender dan via een reisorganisatie “avontuurlijker”. Stedentrips ja, maar trekken een streek ontdekken nog leuker.
Hoop weer van jullie te horen.
mag ook via mijn mailadres:
mawi60@hetnet.nl

Groetjes
Marian

hallo Joke, en via jou al die andere reislustige 60+ers. Ik sluit me graag aan bij reisplannen of een bijeenkomst om eens met elkaar van gedachten te wisselen, kennis te maken.
Ik ben een zeer bereisde en zeer reislustige 64 jarige vrouw, m,n verlanglijstje van te bezoeken plekken op de wereld is nog lang, dus…
graag hoor ik of iemand het voortouw neemt. men kan mij mailen: escorpio@live.nl

Het laatste berichtje hier is alweer van een poosje terug maar toch zou ik het leuk vinden om te horen of er tussen jullie contacten zijn gelegd voor een reis.
Ik ben ook een 60+ (vrouw) en hou van reizen, wat van de wereld zien, cultuur en natuur. Ik heb best wel al heel wat landen bezocht maar sinds ik alleen ben (scheiding) zit ik mij wel te verheerlijken met reisgidsen en daar blijft het dan bij. Ik ben niet zo stoer om in mijn eentje te reizen.
Groet
Hinke

hallo Hinke, zonet je bericht gelezen op de reis-site. Zullen we eens kennis maken?
Je kan me mailen: escorpio@live.nl
groet, Anouska

Hallo Anoeska, wil je een berichtje sturen maar krijg de melding dat de standaard email niet juist is geinstalleerd, geen idee hoe of wat.
Stuur je nu mijn email ...ineke2005@hotmail.com
Groetjes
Hinke