Stedentrip maatje gezocht 50+

Hoi lieve mensen,
ik ben Mildred, bijna 58 en op zoeik naar een reismaatje. De datum is nog niet geprikt. Graag zou ik je beter willen leren kennen en hoop dat we klikken om samen op reis te gaan. Ik houd van gezelligheid, goed eten, en een geod gesprek. hopelijk tot snel. groeten Mildred:cheer:

Ook ik zoek iemand om mee op reis te gaan. Ik ben een vrouw van net 60. Weet niet of je een vrouw of man zoekt en kan uit je naam niet opmaken of jij een vrouw of man bent. Ik zoek dus gewoon een gezellige vriendin om mee op reis te gaan. Welke steden wil je bezoeken? en met welk vervoer? Ik hoop dat ik wat van je hoor.

Goedemorgen,

dank je wel voor je reactie, ik ben een vrouw van nu bijna 58, en ik zoek dus ook een vrouw om mee ta gaan reizen. Ik ben al 7 jaren niet weg geweest en zou wel leuk zijn om op reis te gaan. Ik kan niet lang met de bus, omdat ik wel last heb van mijn rug. Het liefst dus als het ver is een korte vliegreis, ik heb zelfs nog geen doel bepaald. Het lijkt me leuk om met elkaar te overleggen en te kijken wat de mogelijkheden zijn. Zelf woon ik in Amsterdam en jij, waar woon jij? Misschien kunnen we elkaar ook ontmoeten om te kijken of we het met elkaar wel kunnen vinden?

Als je dat leuk vind hoor ik graag van je.

groeten, Mildred

Hallo Mildred

Ik mail je even. De reis gaat nl niet door. Het was eigenlijk mijn bedoeling met de bus naar Noorwegen te gaan. Kreeg hier geen reacties op en dacht dan maar met het vliegtuig een stedentrip. Ik wilde er graag eens uit. Heb nu iemand die toch met mij met de bus naar Noorwegen wil. De reis is nog al duur anders had ik best nog een stedentrip er bij willen doen maar dat kan financieel toch niet. Ik hoop dat je nog een andere reisgenoot vindt.

groeten Connie

Halo 50+, ik ben een vrouw van 68 en zoek een maatje,
Of je me te oud vind? Graag hoor ik meer van je
groetjes, en tot gauw. Ps ik woon in Almere.

Hallo

Het lijk me leuk om nog een beetje van de wereld te zien. Ik ben een vrouw van 60 bijna 61. Normaal gesproken ging ik altijd met mijn dochter op reis maar nuis het niet meer mogelijk, ze heeft een dochtertje.
Ik ben geen feestbeest maar ik vind leuk om op een terrasje te zitten. Als ik ergens ga wil ik ook zo veel mogelijk zien. mijn motto is respect.
gr Afsa

Hallo, ik ben 67 soms zoek ik ook weleens iemand om te reizen. Over 3 wkn ga ik met mijn dochter en haar vriend 2 weken naar Curacao. Eerste instantie zou ik het leuk vinden of er een vriendin ook meeging, maar aangezien zij om diverse redenen niet kunnen dan gaan we maar met z’n drieën. Indien er iemand nog mee wilt kan dat nog maar liefst een vrouwelijke persoon.